Tip:
Highlight text to annotate it
X
אני רוצה אה ... הבין הראשון שלו שאלה
באמצעות ציטוט
ג לכתוב הודעות בראש ספרו החשמל או ספר אחר
הוא אמר שאם
אם מישהו מתחיל לדבר על הכוח מן השימוש בכוח
אתה באופן אוטומטי הרבה יותר
הרופא הכוחות הנכונים מילה אממ ... האמריקאים הם פשוט מאוד לא נוח
עם
אנחנו היינו מוכנים לדבר על השפעה
ומה אנחנו בעצם רוצים להאמין הוא כי יחידים וקבוצות יכול להצטרף
יחד
אממ ... להשפעות בנושאים ספציפיים, אלא
כוח הוא משהו שקורה אירופה זה זה חלק שלם
אמריקאי
ניסיון לשים את הדגש לא על הרעיון של מעמד חברתי ולשים דגש לא
על הרעיון של כוח
למה אתה חושב שזה
אני חושב שיוצא אה ... מתוך קלאסי
המסורת הליברלית
מתוך ההיסטוריה האמריקאית של מורדים על אה ... להגיב ו
ב במהפכה האמריקאית
ואז משם אני חושב שזה בגלל הניסיון האמריקאי
מאז לכאורה מאוד אינדיבידואליסטית כלומר אנשים
עברה בכל רחבי הארץ
כולם יש ראיות של מעלה ניידות
אה ... אנשים
להיות אה ... העשירים הם הצליחו לרכוש השכלה
לשנות ממעמדם קצת קצת
אה ... ואני חושב שזה מחזק אז
זה סוג של אה ... מאמין
כך את הרעיון כי יש כוח המבנה של מבנה חברתי
הוא אז משהו
כי אנחנו מה שאנחנו רוצים להתעלם
עכשיו מה אני חייב לומר שאנחנו יודעים מה אנחנו יודע שיש את הצד השני של
מסלולים יש את האנשים שחיים בבתים יפים יש לנו את כל אלה
לשון נקיה שאנו משתמשים
על אה ... כוח מבנים בכפייה
חברתיים כיתות
מה היא הדומיננטית
באוניברסיטאות בארצות הברית מה אתה קורא את מבנה הכוח
חושב הדומיננטית
ב אה ...
באוניברסיטה
זה משהו שאנו מכנים פלורליזם
אשר אומר כי אה ... להשפיע על כתב אישום מדינות מבוצעת על ידי
לאנשים מסוימים שבאים יחד
קואליציה או כל קבוצת עניין
לעבוד על סוג מסוים של הנושא
אז אנחנו תמיד להישאר ברמה של יחידים
ואנחנו אף פעם לא
לדבר במונחים של ותיק מבנים מוסדיים
הצליל הראשון המופשט למדי אבל זה עד דברים כאלה
חברות
או יסודות
במשך שישים או שמונים שנה היו מחלק את הגדול כמה כסף
כדי להשפיע על ההוראות אה ... מדיניות לקחת
אני חושב גורסת כי סוג שלם של הרמה יורדת מתוך החשיבה שלנו ואני
חושב כי מערכת החינוך שלנו עושה לחזק את
ומה הוביל אותך לקחת שונה שלו להתקרב לשלטון
למה להיות מרוצה גישה פלורליסטית מתחילים להסתכל על
מבנה הכוח במונחים שונים
אני חושב אה ... בשבילי זה
זה היה כנראה בגלל שרבים אירועי שנות השישים תשע עשרה
כאשר אנשים
ניסה
אה ... לממש את זכויותיהם כגון התנועה לזכויות האזרח או כגון
אה ... אה ... התנועה נגד המלחמה של זמן
או אפילו כמה ניסיונות על ידי
הצרכן עו"ד כגון ראלף ניידר
בעצם כאשר כאשר הם נראים מפגש קיר אבן
אז אתה סוג של אה ...
אה ... חושב שיש אולי משהו אחר ככל שיש יותר
להדגיש אבל ראלף נאדר שבע להתייחס אליהם ביחס לשאלתך
כי הוא אומר כי הוא
אם אתם לגלות את הכוח הטמון המבנה קיבל על הכנסותיהם
להתקל בו
אה ... בדרך אתה מוצא היא שלהם כאשר אתה מכה את קירות לבנים
אה ו ...
אה ... כפי שאני ראיתי את זה קורה לי יש לי מעוניין יותר
אה ... מנסה לראות אם יש את זה בכיתה ומוסדיים מבנה
ובעצם התחלתי ב הייתי חושב דרך טובה האמריקאי הישן
בניסיון להתחקות אחר
אנשים שהיו שם
שם אה ... אה ...
בפעילותם
ומה מצאתי עומד מאחורי אלה אנשים אני מאמין
אדוננו תאגידים גדולים
קרנות גדולות
סדרה של מכוני מחקר סדרה של
דיון מדיניות הקבוצות
זה עושה את זה כדי שהם דוד רוקפלר
אה ... היא לא רק אישית אלא למעשה
תמיד
אממ ...
מעורב בין אם זה עם הבנק על הקרן שלו בדיון מדיניות
קבוצה כמו המועצה על זר יחסי
ואז מתחילים לראות
שיש מתמשך
המבנה המוסדי
ועל כך כבר אז, כאשר דוד רוקפלר פורש
אתה רואה את האנשים, כי עכשיו לרוץ בנק צ'ייס מנהטן, כי עכשיו הם שניים
מנהלי המועצה על זר ביחס להמשיך להיות לעם
שרון
אה ... בארץ
עידן כשתגיע perspect זמן על זה
אתה מתחיל לראות את השינוי אנשים קצת
אבל הם באים באותו
הרקע החברתי עלי
בא אותו
מרגרינה מוסדות שוט
אז ניסיתי ואז לגלות
אממ ... מבנה
עצה עמד מאחורי שלנו
אה ... פעולות בודדות
טוב בוא נסתכל על זה כנראה שאנחנו צריכים להתחיל עם הכיתה
בכיתה מבנה בטבע מחלקה של ארצות הברית ועכשיו אנחנו שומעים על
המעמד הבינוני לעיתים קרובות מאוד כתב הרבה דברים קראו למד על
המעמד הבינוני הרבה דברים היו קוראים על מעמד הביניים
את המעמד הבינוני בחשאי התחתון להוריד
אבל אתה לא רואה כתוב יותר מדי על אמש הציבור יש מעמד בינוני
חייבת להיות הזכות האופרה
אני חושב שהם נמצאים מאוד בהחלט הוא המעמד העליון בארצות הברית
ואכן, כי כבר החל נקודה
המחקר שלי
היא להתחיל
אה ... מועדונים חברתיים
בלעדי בתי ספר פרטיים הקיץ הנופש להתחיל עם מה
אה ... בשבוע ולראות אם נוכל אבל נראה
אה ... לראות את האנשים האלה כמערכת של אינטראקציה פנימית להתחתן
אה ... קבוצה של משפחות אשר פיתחו כל
קבוצה של אה ... מוסדות חברתיים נשמר
שלהם דרך חיים
פעם אחת אנו מאתרים אלה שונים
בתי ספר ומועדוני נופש נסוג בגרות כדורי
אז
אנו יכולים להבין
אה ... המשכיות היסטורית
של אה ...
המעמד העליון החברתי באמריקה
זו האמונה שלי
כי אה ...
התמלא עד חצי אחוז מהאמריקאים
הם חלק ממה שאני מכנה חברתי
המעמד העליון
אה ... אלה אנשים
אה ... משל על 20-25 אחוז של כל פרטיות שנערך גם
בארצות הברית
כלומר, אם לקחנו
את כל העושר שלך, אשר יכול להיות שלך המכונית ביתך פוליסת הביטוח שלך
לא זרקנו במעיים שלך שלנו הכל
לקחנו כל כך טוב בתוספת מניות ואיגרות חוב ונכסי דלא אמריקה האמיתית היה
לשים את כל זה
בערימה גדולה
20-25 אחוזים מכלל כי
מחצית של אחוז אחד העם יש את זה בארצות הברית
ומה עלול
זה בעצם אומר
היא שאלה
אנשים שיש להם את זה
20-25 אחוזים מכלל פרטיות שנערך עושר
הם לא אנשים קרובים, כי הם פזורים כאן סוג הפנימי שלהם
נדיר לא מכירים אחד את השני
אך למעשה
הם אה ... אה ...
הם ארוגים היטב שהם מכירים אחר
הם רואים את העולם באותו אופן
הם מדברים זה עם זה אחרת סוגים של מדיניות שהם חושבים אה ...
היה אה ... לקדם את אורח חייהם
אז במובן שאנחנו לא מדברים על אותם
אממ ...
בזה יותר
במובן המופשט סוציולוגי
הם לא רק משפחות
כי למעשה לא קיימים אלה שוטף
סוגים של מבנים מוסדיים
והם אה ... מבנים לעשות דבר
והם עושים את ההבדל להרבה האמריקאים
אה ... בזמן שהם מנסים לחקות אותם אנשים כשהם מנסים
להיות חלק מן המוסדות למיין הלאה לא
אה זה לא ... המוסדות שלהם מבנים לעשות
שני דברים הם שלושה מאמרים שהם להנציח את עצמם
הם כוללים אנשים אחרים שיש להם מנגנוני להוציא מאנשים אחרים
להצטרף אליהם
לחלוטין אך גם הם משתמשים המנגנונים להעלות דם חדש
כאשר הם חושבים האנשים האלה יש עונה אישורי ואני צודק
אני חושב לעבר אחד מאלה דרמטי דוגמאות שאני מכיר, כי פרנק
הדאגה היא הדרך שבה אה ...
בינוני
אה ... חברים
של המעמד העליון נענה אה ...
התנועה לזכויות האזרח של שנות השישים ו אה ...
מרידות שאנחנו הולכים על ב הערים בגטאות באותו זמן
וזהו זה ומספר אלה מוסדות אשר היו מדברים
החלטתי אה ...
הם באמת צריכים
למצוא את הטוב ביותר והמבריקים של שחור הקהילה
ולחנך אותם כדי שיוכלו להיות אה ... חלק נוסף של של החברה
המבנה ומה הם פשוט עשו
כדי לקבל כסף פורד רוקפלר יסודות ובני הזוג
אחרים
ואז goto המוביל ספר פרטיים ולומר
אנחנו רוצים ליצור תוכנית מלגות
לתלמידים שחורים
תוכנית זו נקראת a_b_c_ טוב יותר במקרה וממש על שטח של
אם עשר או 15 שנים
אה ... אלפים רבים של שחור צעיר התלמידים הוכנסו הכנה אלה
בתי הספר
ואז משם ב 1 2 הגדולות מכללות ואוניברסיטאות עם
מלגות
והאנשים האלה הם עכשיו שם בחוץ בשנות השלושים שלהם
אה ... להיות אה ... בכלי התקשורת להיות ב
דיני חברות
עובד
אה ... חברות
אנחנו ראיינו כמה האנשים האלה מרתק מאוד
כאשר אנו לא מראה לך כמה יפה על מעמד
כי
האנשים האלה למשל
בהדרגה לקחת על הסגנון ואופן
בית הספר של לוק שבו הם היו בנפרד והם אומרים לנו שזה מצחיק מאוד
שהם ילכו הביתה
ואנשים אומרים
אתה מתחיל לדבר אחרת
שלך והם אומרים את יודעת שזה הייתי ללכת הייתי רוצה לבקר את המשפחה שלי, אבל
החברים האחרים שלי אני לא צריך שום דבר מן המשותף עם אותו כבר
וזה מה שאנחנו מתכוונים שאתה רואה על ידי דניס חברתית בכיתה
סימולציה 1 קרא הכל על אה ... ההיסטוריה האמריקאית
יודע על
סוגים שונים של אה ... לאמנויות שרוב אנשים לא יודעים אם היו לך
אירופיות חופשות
אה ... אז אתה רוצה לדבר אחר אנשים שהוא יכול לדבר בשפה שלך
אה ... ו ובהדרגה אז אלה אנשים
בא להרגיש שונה
מ אה מאוד ... רופרט הם במקור
זה בא השתמשתי בדוגמה זו כי אני חושב שזה
כל כך דרמטי
במובן זה אנחנו לוקחים עני מאוד אנשים
היו מחוץ אל מחוץ לגטו
ו -
לקחת אותם לבית הספר הפרטי הזה שבו הם 1 של 2 או 3 או 4
אנשים שחורים באיזה גיל אוגוסט צפוי fourteen 1516
אה ו ...
וגרם להם
חלק מן המעמד הזה במובן של לשים אותו שם ואז, ואז הם
בהדרגה רק מתוך
יורמן תהליכי בזמן שאתה הספר שאתה בהחלט רוצה להתייחס
אנשים אחרים שאתה רוצה להסתדר
ולפני שאתה יודע את זה
אתם כמו האנשים בבית
אה ... על זה
אז אתה הולך לבית הספר עם שלו סוציאליזציה וכרגע היא
את האנשים האלה
התחתנו עם חברתי די שלהם מועדון אה ... החברה בני המעמד העליון או
הביאו נשים שחורות אל האיש הזה הוא גם יש נשים שחורים
התוכנית, כמו גם
אה ... ואני לא יודע
התשובה על כך במונחים של שאלה אי נוחות
נתונים שיטתיים עדיין
אנחנו ראיינו רק מעטים
העם אבל בהחלט אז הוא
אה ... כמה נישואי תערובת
אני מניח את השאלה הגדולה הבאה ואז
אין זה המעמד העליון בארצות הברית מדינות
לא המעמד השליט המעמד השליט יש לו כן מלוכדת הייתי מת ואני
מאמינים כי
1 זה מלוכדת
ושנית, כי אה ... זהו פסק דין מעמד
אני חושב שאנחנו רואים את הלכידות
בכך אה ...
האנשים האלה הם חברים של זה מועדונים כמו שאומרים כלומר, אם אנו מסתכלים על
מועדון חברות כל מאוחדת מדינות
היינו מוצאים את זה אה ... מוביל הבנקאי בניו יורק עשוי להיות במועדונים
ולוס אנג'לס
בסן פרנסיסקו
אנו מוצאים במקרה של המועדון למדתי עם אה ... אה ... טיפול כלשהו שנקרא
הבוהמה במועדון בסן פרנסיסקו אנשים מכל ארצות הברית
בא שבועיים שלה לאחזר האחרונה אה ...
חלק יולי
אה ו ... ישנים יחד עז קיצוץ טלוויזיות
ורק סוג של ללכת למחנה קיץ יחד הם הקדישו פשוטו כמשמעו, אה ...
קיטנה
אה ... יחד
יש הרבה מהסוג הזה
לכידות חברתית
יש גם לכידות ב העולם התאגידי, כי הם יושבים על כל
מועצת המנהלים של החברה האחרת של
כך אה ... ראש מרדף מנהטן בנק כגון
דיוויד רוקפלר
עד השנים האחרונות יישב על 2 או אחר 3
חברת מועצת המנהלים
אבל הראש של חברות אלה היו גם לשבת על הגבול
בנק צ'ייס מנהטן
אז היו לוקחים את הכביסה של זה ב הכלכלי
אה ... אה ... רמת גם
הם גם נפגשים לדבר
על נושאים כלליים יותר
אם זה אה ... מדיניות החוץ או סוגים של מדיניות הפנים
אני מה שאני קורא קבוצות הדיון כי זה אומר ארגונים כמו
הוועדה לפיתוח כלכלי
המועצה ליחסי חוץ כנס מועצת המנהלים עסקים
אה ... זה מספר רב של קבוצות אלה
אז אני חושב שיש
לכידות
אה ... על זה אה ... חברתי דווקא הקבוצה בכיתה כמו
והן מבחינת האינטרס הכלכלי שלה
פרידמן
מדברים הרבה YR שריפת למועצה בוועדת יחסי החוץ של
פיתוח כלכלי משולשת עמלה
מצויד היטב בפירוט רב יותר על מדיניות התכנון
מנגנוני כמה ארגונים אלה כי אנחנו כבר מדברים על כי אני
חושב שזה כנראה הדבר כי אנשים יודעים על לפחות הוא ימצא
שר עליך לדעת ויטמין כלכלה ספרי לימוד וכל
mhm לספר לנו על אלה
בעצם אלה היו כל ארגונים
כולם יצרו
במועדים שונים ב 20 המאה מול
בעיות מיוחדות של פניה
אבל הקהילה של החברה
במקרה של המועצה על החוץ יחסי
Optio הוקמה זמן קצר לאחר מלחמת העולם אחד
הדרך אה ... אנשים מדינות באו ראשי חברות חזר שלהם
בצד והם אמרו לנו שיש טוב יותר מבחינה
על יחסי החוץ עכשיו אנחנו ברור שזה הולך להיות הכוח הדומיננטי
בעולם
והם יצרו את קבוצת הדיון
על מנת
מאי יועץ או מתוחכמת על בעיות אלה
אלה ארגונים אלה ממומנים על ידי תאגידים גדולים על ידי
יסודות
לאחר מכן הם להפגיש אותם אנשי עסקים לדיונים עם
מומחים אקדמיים
אלה מומחים אקדמיים
הם בעצם בית על מכוני
קמפוסים מרכזיים
הרווארד ייל פרינסטון קולומביה סטנפורד ג'ונס הופקינס
ברקלי
m_i_t_ קלטק
קשר
nbsp
מומחים גם בית צוותי חשיבה
אה ... תאגיד ראנד ויש המכון לחשיבה אסטרטגית כאן
יש בכל מקום
אז מה היה לנו דיון מדיניות הקבוצה היא להביא יחד
מגוון של
דעות אקדמיים
עם
זה טווח של
חברות מנהיגים
והם מכן לדון
כמה בעיות מסוימות אני אומר כן
מדיניות החוץ בנושא המדיניות המוניטרית להוציא נושא המקומי בפרט, והם
נסה האימון
רעיונות
זה הגיוני לכולם
הממשלה נקודת מבט ארגונית
על ידי הקשבה לומר להם ליברלית אקדמית שמרנית יותר
הלימודים באותו חדר והם להקשיב לך חבר 'ה אתם לא
ואז תן לי לראות מה הגיוני במונחים של
שם התצוגה של העולם הטרדות אתה יכול לכתוב כל כך שלו אולי כן
אותם כך במצב הזה
מעבר ואז נעשים מתוחכמים על
מדיניות הם גם
אתה רואה מסתכלים אחד על השני
מבחינת מי יכול
לעשות להחמיץ סוג כללית יותר של המוטל כלומר זה ואני חושב שראינו את כל
בחיים שלנו
יש לנו חברים שעשויים להיות טובים מאוד במקום עבודה מסוים שלהם
ואני אהיה אומרים טוב מאוד, כי ניהול עסק
אבל אם תבקש מהם לעשות את זה יותר הדבר עלול להיות כללית על העיר
המועצה
ייתכן שהם לא עושים טוב מאוד, כי הם אינם מתייחסים גם לקבוצות אחרות
אנחנו רואים את זה עם אנשים הסגל
אנשים עושים עבודה טובה במחלקה שלהם
אבל אולי הם לא היו לא היית רוצה בהם הוועדה הכללית שלנו
סגל
בגלל שהם חסרי סבלנות עם דרישות הסטודנטים
או שהם מקבלים
כועס על הממשל כדי לומר לנו לא לשים אותו אדם שביצע
אז מה שהם עושים זה רשמי ללמוד על אחרים כל אחד
יכולת מנהיגות
גם זה דבר אחד, כי הוא למד ב ארגונים אלה לא נודע
שלו, מומחה אקדמי
נשמע לי הגיוני ואני יכול באופן אישי להתייחס
אז זה AP אלה ארגונים
אתה פוגש מישהו כמו הנרי קיסינג'ר ואתה אומר
הוא לא רק הגיוני, אבל אני מסתדר איתם באופן אישי
אז אתה פותח את זה קשר
בין הקהילה לבין חברות מומחה הקהילה
בארגון אלה
הם מקום שבו אנשים אלה מקבלים מבט כללי יותר כאשר הם מקבלים
מתוחכם
שם רשמי לבחור כל אחרים של מנהיגים
שם הם מזריקים לתוך דעה אקדמית שלהם
בפרספקטיבה שלהם
אה ... לחפש מומחים מן האקדמיה אל להיות יועצים פוטנציאליים
ממשלה
ואז
מאוד חשוב
מה הארגון עושה אלה הוא שהם לגיטימי
האנשים האלה
מודעות
הוגן מומחה
אתה רואה את הדבר על מעצר הפוליטיקה באמריקה מבחינת מדיניות
לעומת אנשים בוחרים הוא
אבל החלק של ארגונים פוליטיים את המעמד השליט
לא
קרא אה נוצצים פוליטיים ... עודף של אירוניה
גאלווי מעריך את כל הקבוצות באמריקה לא נקראת בלתי מפלגתית
משתי המפלגות לא פוליטית
זה הארגונים הפוליטיים של המעמד השליט באמריקה
הוא אמר שהוא
עוד פסק standingdog בכיתה יש את הדמוקרטים על הרפובליקאים שנים
כאן
הפוליטיקה של זה לא זה
עכשיו זה רק
להחליט איזה אנשים ימלא משרד
פוליטיקה במובן חשוב
אשר מדיניות כולנו מסכימים על הספינה הגיוני
מה שקורה על פוליטית ארגון
כאשר את ההזדמנות הכלכלית פיתוח מוציאה משפט זה אומר
הוועדה לפיתוח כלכלי מפלגתית קבוצת אנשי עסקים
היום הציע כולנו חברתית מערכת הביטחון בסתיו ממנו כל כך
ואז הם אומרים נראה כמה חברים שלנו הם דמוקרטים
חלק מחברינו הם הרפובליקני
אנחנו מנסים להשיג משהו טוב כל אמריקה
אנחנו מנסים להתעלות מעל הפוליטיקה שאנחנו מנסה לעשות משהו זה שנמצא
האינטרס הלאומי
עכשיו ברגע שאתה אומר כן זה הוגן
אנחנו חייבים להתגבר על המאבק הזה בין רפובליקנים ודמוקרטים שבו הם נמצאים
הם אנשים שהם יכולים להפעיל ארגון ההצלחה שלהם באמריקה
ואז
אנחנו מזדהים עם אותו
בשל מעמדו הגבוה שלהם
ואז משום שהם חלק שלו הוגן הארגון
מומחים מן האקדמיה של הרווארד הרווארד לסייע לנשים מאוניברסיטת ייל
ואת מי אנחנו
עובד טוב להתווכח עם מישהו מהרווארד וייל
בתוספת מנהיג עסק מצליח
מה שנקרא דור
אה ... בראשי של המדיניות שלהם ואנחנו מכבדים אותם
אני יודע את זה כי אני מנסה ללכת מסביב לדבר על הדברים האלה הם אלה לדון
דברים אלה
כמה וכמה
אנשים בכל בעמידה קדמון לומר
למה לא לצאת גבר מ ג'נרל מוטורס לנהל את המדינה הוא
זוכה
אה ... הוא הראה את אותו דבר אני מלווה להתמקד על 5 צריך
הזכות להיות נשיא
הוא בחור נפלא הוא הוכיח כי הוא נראה להפעיל את התאגידים
מה אתה רוצה לאחרים שום דבר
אשר גרם לו מישהו אמריקאים
יקבל ומתייחסים ו ו הם ילכו יחד עם מדיניות אלה כל כך
זה הקוטבי בעולם
אותם לחזור ארגונים אלה כי הם משחקים מסוג זה לגיטימי
סוגיה
מדיניות
יש אינטרס כללי פסיקה מעמד
ו מסומנים
אה ... בלתי תלוי
ואז יש מדיניות לא רק הם להוציא לפועל
אלא גם אנשי אלה ארגונים
המקום שלנו בעמדות
אבל קבלת החלטות כוח hindley ממשלת ימין
אני חושב מדיניות ובוודאי אל תהיה קצת על הלימודים אני חושב
כי המדיניות יכול להיות
מיושם
ללא בהכרח לשים את העם בממשלה
היא העובדה שאנשים הולכים ללכת הולך לכסות כי זה מה שאנחנו יכולים לראות
באופן הברור ביותר, וזה מה שאנשים יכולים לעשות מעין
המכיל להתייחס אליה, כי אם אני חשבו
לראות מה אתה מדבר אם להראות את התנועה של דונלד רגן מ
מריל לינץ'
לעסק השולחן העגול לממשלה
ואז אם אתה אומר אותו דבר קורה מתחת הדמוקרטים
שבו אנו מציגים את התנועה של הנרי קיסינג'ר מ
הרווארד למועצה על זרים יחסי לצוות בתשלום של נלסון
רוקפלר
ואז סוף סוף הממשלה
עם אה ... תחת ניקסון
אז נוכל לראות אה ...
מה קורה
זה יכול להיות הרבה פעמים כי
מדיניות חשובות לצאת מהם ארגונים ללא בהכרח
במיוחד אדם
מגיע לממשלה
המציא werid
אם הם כבר שם את זה לרמה של אדם שוב
מנקודת המבט האקדמית אלה מומחים אבל הם מנסים לעשות
היא לצרף את עצמם
למישהו שהם חושבים
הולך
להצליח
כי שיאו של האקדמיה demic הקריירה מומחים היא להיות הנריק
וקיסינג'ר
וכשאני אומר את זה אני חושב burzynski
בז'ז'ינסקי היה תמיד כאילו בארץ צל של קיסינג'ר
אבל הוא תמיד היה בדיון אלה קבוצות שאני מדבר עליהם עמד בראש
מיכל חושב שזה חשוב כי קולומביאני הוא תמיד היה פגום של אינטל
יחסי העבודה בקבוצה
דיוויד רוקפלר האחורי
בז'ז'ינסקי
טופס צוות הארגון הזה שנקרא ועדה משולשת אשר
קבוצת דיון
של של אה ... ממנהיגיה הבולטים של מדינות מערב אירופה פלוס יפן בהודעה
ארצות הברית היא כי כולנו בני אדם בכל המדינות האלה יש המועצה
יחסי החוץ והם בעצם אנשי המועצה הלאומית
קשרי חוץ
דיוויד רוקפלר רוס לא גלשתי לפני זה
אה ... הצוות החליט על כך חדש קבוצת דיון להתחיל
שנות השבעים
וכאשר האדם קוקה קולה הציע דיוויד רוקפלר ג'ימי
קרטר להיות חוץ של הקבוצה
בז'ז'ינסקי נפגש קרטר
במועצה המסלול במשפט מבצעי מבחינת burzynski של
לראות
הוא נראה והוא אמר הבחור הזה
לעשות את זה לנשיא
אני הולך להמר על אותו אפקט
והתוצאה תהיה עוד לא יצא לי להיות
היועץ לביטחון לאומי ביום מן הימים
אז יש את החלק הסובייקטיבי ביותר מה האקדמי עושה הם נמצאים
במונחים של
זה הבחור יכול להתייחס אליו ואני חושב הוא הולך להיות הזוכה
אז אנחנו אני יכול להסביר את כל
או מה
אני מדבר על מ הקריירה סובייקטיביות נקודת מבט על
אדם כזה או קיסינג'ר burzynski
הרבה משתי המפלגות של בית ב נכון הזמן
כי אם הם החליטו שהם הולכים עבודה ג'ורג' רומני יזכור
ג'ורג' בטעות או שהם מחליטים שהם הולך לעבוד עבור חלק מסוים
דמוקרט אך
כי איבדו את מקום עשה את זה
טלפון קטלנית שיחת
אה ו ... אז אנחנו לא שומעים מהם
אבל הם כנראה אולי יש חשיבות
תשומות מדיניות, אך הם עצמם לא לא מגיעים הממשלה
כי יש להם על הלא נכון פוליטי סוס
אז מה זה ארגונים אלה לעשות הוא כדי להגביל מאוד
טווח של מדיניות
כי יש גם דרך להפסיד לדון סמל
זה נכון וזה לגיטימי id ו אה ... ב u_n_ במוחם של
העם האמריקאי
וגם אה ... בקונגרס
כן אבל יש דבר מקביל ממשיך בדעת הקהל כדי לעצב
ישראל
אני חושב אז אני חושב שהדבר החשוב לומר הוא
הוא זה בדיוק מה שעשית כרגע וזה
זה לא כל כך אלה סוג של אנשים רק
por דעות לתוך הראש שלנו
נקודה במקום
כי הם ניסו לנהל את
את גבולות
מכובד דעה
רחב למדי כמו הדברים האלה ללכת עולם
הלא פחות סוגים של דעות ליברליות סוגים של אברה אולטרה שמרני
שכותרתו עדיין
בדרך כלשהי כמו
כדי אוטופי או להתחרות
או בלתי האמריקאי כדי עבודה קיצוני לאשרר ואנחנו לא ידעתי שאתה יודע
לישון קצת בדרך אולטרה השמרנים לקרוא לזה
אם אני יכולה להתקשר הקומוניסטית סוציאליסטית או על אמריקה
מרסיי
נשמע מאוד מדבר אלי
עבודה אקדמית נשמע נורא
לחלוטין לא להיות מושך מעשית, אם אנחנו יכולים לגיטימית משהו
כפי מעשית בלתי האמריקאי
אז זה בסדר
אבל במיומנות רבה יש קבוע הטיעון ממשיך
כדי לנסות לשמור על כמה יכול היה להשתמש לא מכובד
ו ולראות כי
אתה צריך להסתכל מבחינה היסטורית
על טיעון מסוים וכאן אני נגיד במהירות כי הדוגמה הטובה ביותר
זה
כרוך
של הכלכלן המפורסם ג'ון מיינרד קיינס בהשקפותיו לגבי השימוש
הוצאות הממשלה כדי
הכלכלה הקפיטליסטית מייצב
יש דרכים רבות להיות
יש נהלים,
נופלים מקלות
ישנם דברים רבים שאתם יכולים לעשות הודו הקיינסיאני
אבל מה שקרה באמריקה
מאלף תשע מאות 35-19 65
היה למעשה מאבק רוחני בו הקהילה העסקית
היה לפתור הקיינסיאני שמרנית מאוד ISM
יהיה הגיוני להם
אלא שהם ISM הקיינסיאני ליברלית יותר
אה ... הם לא רצו הם לא רצו לקבל מן המילה שלנו נאלץ
לקבל כי מעמד הפועלים שלנו
היא לא חזקה של ארגונית
לכפות שימוש מקלות ליברלית די של כמו שקורה אה ... לא ממותק
mhm בעצם מה שהיה
קליפ קיין אמר באמצע בשנות השלושים
לאט לי ספק שאתה יודע בדיוק כפי שאתה מתאר כי ספק
ולכן יש לנו מאוד של של סוג השמרני של מקרים ועכשיו
עכשיו
באמריקה
אנחנו רואים דבר מדהים
בין אם בכוונה או לא
אנחנו רואים שלם מדהים היישום של הכלכלה הקיינסיאנית ל
הכלכלה האמריקאית
על ידי מישהו
מי 8 דוחה מכל וכל
מודעות טוען את ההיצע סידר ולראות לא מבין בכלכלה הגיברת
רונלד רייגן, אבל מה שקרה
אנחנו פשוט היה הקיינסיאני הכולל להחלים
ארצות הברית כי הדבר מפתח קיין
הוא רוצה הגירעון
ושימוש לעשות את הוצאות הממשלה
איך זה רונלד רייגן נעשה כי כל ההוצאות גורדון צבאי
אנחנו קוראים לזה הקיינסיאני הצבאי אינו
רונלד רייגן מתנהג כמו הקיינסיאני השנה כשהוא אומר שהוא לא והוא רשאי
לא יודע שהוא הקיינסיאני אני לא יודע אם אתה יודע שאני לא צריך דמוקרט
אז יש או קבוצה שלמה של מנגנונים זה יעורר כמה דעות
ולעשות סצנה חוות דעת אחרת
הרבה קצוב או לא שווה ללמוד
אתה יודע את זה באמצעי התקשורת עושים זאת כדי את לימודי תקשורת ההמונים אני מוצא
פעם מדיניות זו נקבעה
כי התקשורת יהיה לעקוב אחר לעמוד שאתה לא מוצא את כל הדיון על
שום דבר על זה הצד השני
סדר היום הזה שנקבע מראש על ידי אלה יכולים אנשים שאתה מדבר עליהן
או אם הוא מדבר על ביקורת מאוד
אבל בדרך כלל הוא פשוט התעלם נמסר
ואת המים שלהם היבט נוסף של לקבוע אם המעמדות השליטים
אה ... כמו כן, אה ... המעמד השולט
אה ... או המעמדות הגבוהים גם שולטים בכיתה וזה שאתה צריך לחפש
בבית שבו מקבלי ההחלטות באים העיר של מקבלי ההחלטות הממשלה
בא ממשפחה זו או פסק הדין אנשים מי זה המעמד השליט בשבוע יש
נבחרת הקרקע
אני חושב כי זה עוד מאוד שימושי במשקל של הבנה על כוחה
אה ... כי זה המחיר הבולט ביותר כלומר אנחנו יכולים לראות אנשים
אנחנו נוכל עכשיו לא אנחנו לא יודע מה דיברו על אמר
בדרך כלל המועצה לביטחון לאומי
או היו אה ... מפגשים פרטיים הבית הלבן אבל אנחנו בהחלט יודעים
מי שם
ו -
אה ... נתתי לך דוגמה
אם ניקח אה ... מזכיר משרד האוצר
אה ... כעמדה חשוב
ואנחנו מסתכלים אה ...
כמה מהם
למשל תחת קנדי
אה ... שרץ על
אה ... פלטפורמה לקבל את המדינה נעה שוב
עכשיו אנחנו צריכים להתגבר על חסר מעוף הממסד הרפובליקני הלאה
ובכל זאת, כאשר הוא נבחר
את ראשית הממונה על האוצר היה תיקון c_ דאגלס דילון מגברים אלכס
היו כמה מאות מיליוני דולר
מי מן אה השקעה גדולה ... בית ב אה ... בניו יורק
כאשר אנו לקפוץ ג'ימי קרטר מי הם פופוליסטית
אה ו ... המילטון ג'ורדן קצר ככל אנחנו הולכים לראות פנים חדשות
אה ... למעשה
אדם שיש לנו הוא שלנו שר האוצר היה אדם בשם W
מיכאל בלומנטל
שהיה אז ראש BENDIX תאגיד
נאמן המועצה על החוץ יחסי נאמן של הוועדה
פיתוח כלכלי
אה ... נאמן מאוניברסיטת פרינסטון
אה ...
על חבר ועדה משולשת והוא הופך להיות שר האוצר שלנו
עכשיו רונלד רייגן נכנס והוא הולך להיפטר הבלגן בוושינגטון
מן הבדלנות
פרספקטיבה
אבל שר האוצר שלנו הוא אדם בשם דונלד רגן
רוס
וזה היה המזכיר הראשון שלו האוצר כפי שאתה יודע בתוך דונלד רגן
שהיה מ מריל לינץ'
הוא היה חבר המועצה יחסי החוץ הוא היה נאמן של
הוועדה הכלכלית לפיתוח שהוא היה נאמן של העסק השולחן העגול
ומה שאני אומר כמובן עם אלה דוגמאות
הוא אה ... כשאנחנו מסתכלים
על הממשלה ברמת המינויים
של ארבע השנים האחרונות
לכל הפחות, אבל אנחנו יכולים לחזור על בארץ המראה שלהם ב 40 האחרון
שנים
והאם זה רפובליקני או דמוקרט שבו יש רדיו פופוליסטית
מה שמרנית במיוחד
הכרטיס שם על האידיאולוגיה שלנו הם לרוץ על מנת למשוך קואליציה של
הבוחרים
כאשר הם פונים בשאלה שלטון
כאשר הם הופכים את השאלה של מה שלומך הם מתכוונים ליישם את מערכת
מדיניות
הם עושים ככל אה השאלה שלך ... עולה
לחזור אל אותה קבוצת אנשים
כי היו
אה ... הן עשו מתוחכמת
על נושאים אלה בדיון מדיניות קבוצות
וכן נעשו
לגיטימי
בקבוצה אלה מדיניות לדיון שיש יותר מאשר רק את נקודת המבט של
תאגיד מי בפרט
אלא גם
שהם
בכל המדינות מאז הוא שהם האנשים מסתכל על התמונה הרחבה יותר
אממ ...
כך המשכיות
של אנשים אלה הוא גדול מאוד
רוצה גם להוסיף לזה
תודה אלה אינם עומדים תפקידנו akaka היא
יש גם כוללת מומחים באמריקה
לא רק
אה ... מיליונרים הארגונית מנהלים
מומחים חשובים מאוד הם חלק מזה
אה ... אה ... אה ...
כוח העילית, כי אנחנו מדברים על כ טוב
ו וכאשר אני אומר להם היא
מועצות בוועדה ליחסי חוץ SR פיתוח כלכלי וכו '
למעשה יש
בעצם מונופול
המומחיות מכובד ארצות הברית
העם נשמע שם הגיוני כל אלה הם בגין ציטוטים ידי
את עצמך ולכתוב את הראיון הזה רצה וזה בדיוק כמו שאני בראשותו הוא
הם הנרי קיסינג'ר
אנו מסתכלים על הקריירה הנרי קיסינג'ר כתבה שבועית על ידי כמה רק באמריקה
אה ...
בדרך זו כן כי אתה אדם מי אה ... הבורח מן מן אה ... הנאצים
גרמניה, אשר על ידי לחיצה על הספר כאן עושה טוב בהרווארד כי הם נראים
בו הוא היה מאוד חשוב
וחצי
אבל הנה החלק השני של של של קיסינג'ר דפוק כל כך חשוב
בעת שהיה באוניברסיטת הרווארד
הוא אה ... נראה על ידי אדם בשם מקג'ורג' בנדי שהיה דיקן
הסגל של ראש הסגל אה ... משפחת הבחור הבולט בבוסטון הוא
מן האבות תאגיד לוחם
אה ... ואחרים להשתמש היטב כדי לעשות אדם
אה ... כי במקרה של העולם האקדמי
והוא קרא לחבריו במועצת על יחסי החוץ והוא אמר לך
מכיר את קיסינג'ר הוא בחור מבריק בחור צעיר והוא באמת יכול להיות שימושי
בכמה קבוצות דיון
וכך קיסינג'ר הוזמן להיות אלה קבוצות דיון ונלסון
רוקפלר צולמה ממש עם
קיסינג'ר אנדי
בעצם אז תקחו אותו לכתוב דברים
בשבילו לכתוב דברים
פאנלים של מומחים, כי רוקפלר התקנה
בסוף שנות השישים
הדבר המעניין הוא כמובן כי
ריצ'רד ניקסון
מונה
קיסינג'ר כיועץ מדיניות החוץ שלו
עכשיו הסיבה הראשונה זה מעניין היא
לכאורה ניקסון
ג'סטין ו רוקפלר לי זה עושה רוקפלר היה כל כך שונה
היה להם כל סכסוך פוליטי שלהם ובכל זאת
ניקסון היה מוכן בצורה מושלמת
מה שנראה נלסון קרוב רוקפלר של מאניה
אבל מעבר לכך הדבר המעניין הוא
כי אה ... שנתיים לאחר הבחירות בנקודה שבה מת קיסינג'ר היה כוכב
היה גבוה למדי
אה ... השחזור התראיין היה לדבר לדבר על מה היה לי
לעשות אם הוא אה ... אה ...
משאבים גופותיהם של אחד כזה היה לי הולך לעשות היה נקודת
הנרי קיסינג'ר
הוא שוחח עם הנרי קיסינג'ר, לפני הבחירות אומר שאם אבחר יהיה
לך להיות יועץ מדיניות החוץ שלי
הטענה שלי היא כמובן אם אנחנו מקבלים תמהיל או אם לעומת זאת יש אחד
הצג האחורי דבר אנחנו הולכים להיכנס זה היה קיסינג'ר
שיראק הטליבאן בלי אבל בעצם הכוונה אז כמובן הקל הידוע
לרבים מהאנשים האלה חברות
המומחיות שלו הוא מאוד שימושי להם
אה ... הוא היה לגיטימי דרך להיות חלק ארגונים אלה כמו
את הפרות
אבל בואו ניקח את זה עד כדי מה שאני חושב של
אה ... מעניין גם מבחינת רצף של מבנה הכוח
לקחת את זה עד 19 המוקדמות שנות השמונים
רונלד רייגן
רונלד רייגן בחלק רץ על פלטפורמת זה היה למעשה פועל נגד
הנרי קיסינג'ר
דבר אחד הוא מאוד שמרני הרפובליקנים לא אוהבים
זה מה שהם קוראים להקמת המזרחי ואחד האהובים עליהם
שהכי מרגיזים בתוך המוקדם הייתי עם היא המועצה ליחסי חוץ
ואחד חלק זה הנרי קיסינג'ר
מה אנחנו בסופו של דבר עם אה ... בתוך שנה אל
יש לנו כמו הנרי קיסינג'ר
ראש של הנשיא
עמלה
על מרכז אמריקה
והשני היה רונלד רייגן גם
ואז שוכר
הנרי קיסינג'ר
אז אנחנו פשוט לעקוב אחר הקריירה של אשר גבירתי
לאחר מכן אתה רואה את ההמשכיות בשלטון מבנה
אבל באותו זמן אנחנו בחזרה שלנו בשלב מוקדם יותר על אנחנו רק מדברים
על יחידים
לא שאנחנו לא בגלל
אתה צריך להבין כי קיסינג'ר 1 זה היה חשוב מאוד
מוסד בשם הרווארד
שהוא אחד המאגרים העיקריים של מומחיות, כמו גם מקום כלפי מעלה
ניידות
איפה
אה ... המומחים נתפסים על ידי
בני המעמד השליט
אם הם תן לי ג'ורג' בנדי או אם הם הנאמנים באוניברסיטה
ואז הוא הלך למועצה על זרים היחסים היו במסגרת הדיון
קבוצה של עשרים או שלושים אנשים
מכל האנשים במדינה מ את c_i_a_ אנשים מהמדינה
מחלקת תאגידים אנשים אנשי גלם מאשר האקדמי שלנו
מומחים
ובמצב זה
הם אומרים שהוא אדם רואה את העולם הדרך בה אנו עושים
ויש לו מידע זה זה מאוד שימושי לנו
ו מקורות מוסדיים
הגדרת שהוא עבר דרך
שמביא החיסון
מבנה הכוח השני רצוי הלובי של קרן הכלכלי של זה
powerstroke גם אני חושב
שם יש ביטוי פשוט
הבעלים והמנהלים של גדול חברות ובנקים
אני חושב
בסיס הכוח
pbase הקריקטורה קלות את השלטון ארצות הברית 1 היא תאגיד גדול
ו 2
הוא אה ... הממשלה הפדרלית ב וושינגטון
כשאני מדבר עבורנו הוא על המועצה על קשרי חוץ
זה לא כי אף אחד הדת שלנו לא במקום
היא המקום שבו
אנשים חזקים
השמיים
כשאני מדבר על המועדון הבוהמי דקות בוהמית חורש מחדש לנסות בבית
בצפון קליפורניה
גם הוא לי
חורש הוא לא מקום של כוח
שאינם חזקים
כי אתה חורש על הבוהמה כאן בוהמית מבשלת חורש
כי אתה חזק
ואתה חזק כי אתה הבעלים והמנהל
של כמה תאגידים גדולים, כך thats
המסלול
הכוח
אה ... בארצות הברית
יש מה שאני מכנה החברה הקהילה
כלומר התאגידים הגדולים באמריקה
מחוברים
באמצעות בעלות
באמצעות שיתוף של מידע באמצעות
לשים את המוצרים יחד
אה ... דרך שיש
הדירקטורים אותם
אה ... דרך
עבודה שכירה המנהלים של זה
כי זה באמת במובן הזה הקהילה
אממ ... ו ו והם רלוונטיים ההדוקה
הם לא רק נתח
אז אינטרס משותף עושה הרבה של
כסף
אבל הם גם מאמינים שיש להם משותף האויבים שהוא מאוד חשוב לעשות
הקהילה לסיים אויבים משותפים שלהם הם אנשי איכות הסביבה
עבודה
וכמובן את הביורוקרטים האיומים בוושינגטון אשר האמריקאית
האידיאולוגיה הם
תמיד
הטרדה
מקרר הנצורה
יזמים שאינם רק
נאבק כדי לספק מקומות עבודה בשבילנו
כמו הדולר 3 מיליארד דולר
אז אני חושב שכאשר אנו אומרים כאשר רואים שהם שאנחנו כן יודעים זה מתוך
בראיונות כי הם רואים את עצמם כל הזמן בלחץ כמו שאני אומר
עבודה הסביבה לבין מ הממשלה מנסה להסדיר אותם
זה נותן להם הרגשה של אנחנו
נגדם
אבל יותר מזה הם לא רק
פשוט כי אתה יודע 1 תאגיד ומישהו אחר עוד אחד
אנו חולקים כי תאגיד יש לנו שותפים הבעלות חלקנו אה הנהלת ...
וכו 'אז אני חושב שזה הבסיס של השלטון בארצות הברית אה ...
דאג אנט
זה משהו
אנשים באמת לא רוצה להגיד
כלומר הם רוצים לראות כוח אנשים
ולא ג'נרל מוטורס כללית ציבור הבוחרים לבין אה ... פעולות על ו ו
בנק צ'ייס מנהטן
אבל בעצם זה מה שאני חושב
הכוח הוא אז משם
אנשים כמו
הנרי קיסינג'ר להיות חשוב מאוד
לבטא את המדיניות הכללית
כי האנשים האלה צריך
אה ... להמשיך
הקהילה של החברה האם לפתח קבוצה של generalist
אולי אדם אולי למשל אתה להתחיל לרוץ מסוים
תאגיד
אתה עושה עבודה טובה
ידיים אתה שואל מעבר לכמה שלושה לוחות של חברות אחרות
ו מלהיות בכל שונה לוחות חברות אתה מתחיל לראות
תמונה גדולה יותר
ועכשיו אנשים אומרים
פרנק היית הולך לוושינגטון להעיד ו -
לנסות להסביר מה הוביל אותם פקידי ממשלה מה שאנחנו צריכים
אתה הופך להיות generalist
עבור התאגידים ככלל ואתה עשוי לעזוב את מקום העבודה הספציפי שלך
מישהו בתאגיד
אבל אתה עדיין חלק החברה הקהילה
אתה לא איזה צף הפרט סביב שם בחוץ
יש לך בסיס מוסדי לך קבוצת התייחסות
אה ... הקהילה של החברה
זה נכון אה ... כל כך הרבה אנשים הם
מגב לתאגיד או ממשל רייגן מזכיר המדינה
שר
של אה ...
שיפורים מופשט כמה אחרים
אין ספק שהם איבדו את נאמנותם ל תאגיד בכטל בכטל
התאגיד עושה ממש טוב
עם חוזים ממשלתיים
אני רוצה לשאול אותך את זה
זה נראה כמו סתירה ב ככה זה יד אחת אנו אומרים
ממשלה
נשלט ומבוקר אותה
אנשים חזקים עשירים אמריקן פסק בכיתה
אבל מצד שני אנו רואים
על הקהילה העסקית חופשה
תרנגול הבר הוא הרבה
הפקידים בוושינגטון הם נמצאים הם
וטרוניות ומתלוננים על עצמם אנשים בדרך הם רצים
ממשלה
זה כמו אה ... כמה ספרים ראיתי שם
זה
בתוך מנהלי מנהלי אלה תאגידים שיש להם בעצם שלהם
1 התאגיד
אה ... בראש מעייניו
להתלונן על הדרך
אלברט הטובים שלהם את המעמד השליט ב בוושינגטון
הוא מנהל את המדינה
היתרון של עצמם מדינה
כך אתה רואה חלוקה זו גרמה
הרמה הגבוהה ביותר באופן מוחלט בראש
לעומת הרמה הגבוהה ביותר של ממש רק 1 תאגיד
אני חושב שזה מורכב מאוד השאלה החשובה
כי זה נראה להיות בדרך כלל כי
אנשי עסקים
אומרים כי הם חסרי אונים
ובכל זאת יש להם את כל הכסף הזה
האחרים מונה לממשלה ראיתי כל כך למה זה אנשי העסקים
אומרים שהם חסרי אונים
חשבתי על זה הרבה, אה ... אה ...
לקרוא על זה הרבה
אה ו ... ראיין אנשים
ואני חושב שיש לו כמה רמות לה כתשובה
קודם כל אנחנו צריכים לבוא
אנחנו צריכים להתחיל עם העובדה
כל האמריקאים נוטים להיות בעלי השקפה כי הממשלה לא אה ... נורא
להחליף shes
הוא כמו
זה מה שאנחנו תמיד מתלוננים על
אה ... וזהו זה פשוט
סוג של הדרך בה אנו מדברים
למשל רייגן הממשל לדבר יקר שלהם
נגד
הממשלה הגדולה
יקר להתלונן על הממשלה
ובכל זאת
הם כל הזמן מקבל את כל אלה subbasin
בכתיבה אתה יודע להשתמש בזבוז ממשלתי זה מועיל להם כל כך
אה ... בדרך זו
באחד היה חלק ממנו התשובה היא שזה זה זה רק חלק שלנו
רטוריקה
אבל לשלב הבא
על זה אה ...
ניתוח נובע מדיני מדען לא חושב שיש
מלוכדת parlayed אדם בשם מענק מקונל
הוא עושה את הנקודה
כי כל הזמן ביקורת על אלה פקידי הממשלה
הוא שומר אותם על הגנה
אתה רואה אז זה אסטרטגיה טובה מאוד
אם אני נכנס ואני אומר
נקודה בחירתו מחדש האורחים שלך מקשיב הרבה נותן אינך שומע תמיד
נגד אנחנו תמיד נראה לי
לא עושה את הדברים האלה שבאמת עוזר החברה שלנו
קבוע זה להתלונן על הממשלה שומרת
את ממשלתיות אנשים
סוג של הגנה על שיפור
שהם בסדר
הטובים ביותר דברים קנדי אי פעם עשה נקודת המבט של הקהילה העסקית
היה במהלך ויכוח עם ערכים על את חברות הפלדה מעל פני אה ...
על עליית המחיר, כי הם עשו
אה ... הוא העיר הערה למישהו שלי אבא תמיד אמר לי היו אנשי עסקים
בני זונות
גם הם היו יקרים מכן להשתמש ב קנדי
אילו תכנים ואושר
שהוא
u_n_ צודק ויש נפלא תפוסה על אה ... על המפעל ללא תשלום
אורס כי מציין כי
אה ... חברות לא פנטסטית טוב
תחת ממתקים
אז זה, ואני חושב שזה שימושי
כדי לעשות את זה עכשיו אבל יש ברמה אחרת וזה
בממשל האמריקאי
האנשים של היום יום עובדים באים מן רמות הביניים של
החברה שלנו
את ערכיה של המדינה שלנו או כזה
כי זה לא גדול
הפרט להגשמה
להיות פקיד ממשלתי
כי אנחנו מסתכלים על הממשלה כל כך הרבה פוליטיקאים צודקים
פקידים
זה עובד
אה ... הייתי עם מדינה אירופאית מסורת אריסטוקרטית
בני המעמד הגבוה אפשר לומר
היא אני חושב שאני אלך אל האזרחים שירות הם אומרים לרוץ להציל
חשיבה קונקרטית כאן באנגליה
אה ו ... צרפת
כך שאולי יש הרבה אנשים
בממשלה כמקום קבע
אשר היו באותה כיתה
כמו p העסק
אבל באמריקה
זה לא יהיה משהו שאתה עושה אם יש לך הרבה כסף
בבית ספר זה הכנה טובה ויש לי תשואה זו מסכים
usse מוכן לעשות עם החיים שלי
אתה לא הולך להגיד על העבודה ללכת על הממשלה אלא אם כן זה המצב
המחלקה שם יש מסורת כלשהי
חלק מהמעמד הגבוה מעורב
ולכן הם אינם חלק אותן רשתות במובן הזה יש תמיד
אפשרות
אלה פקידים ממשלתיים
אולי אה ... אנחנו לא ממש מכירים כל כך אנחנו לא יכולים להיות די
אתה רואה אותם
לסמוך עליהם גם זה
יש הרבה מינוף או אידיאליזם
בארץ בזמנים שונים ב במהלך ההיסטוריה עסקה חדשה
במהלך קנדי בשנות השישים תשע עשרה
הרבה אנשים הושפעו מאמינים שאנחנו צריכים ממשלה חזקה
כי הממשלה צריכה לשרת את לאנשים יש מסורת פופוליסטית
ארצות הברית וכן הלאה ממשלתי
ציטוט-סוף ציטוט פקידים אפשר לומר עובדים מתבוללים אלה אמונות
המאפשר להם בסתירה הכוח של החברה יש גם acai
החברה
המסורת בארצות הברית היא לא שכולם האמירויות וחוגג
והולך יחד עם התקדמות זו הסיבה שאני חושב הספרים שלך היו
השפעה בחוגים מסוימים היא כי
הם שיחקו טניס
חוסר האמון של כוח מופרז של החברה
ולכן אתה מקבל את זה
לפעמים אופרטיביות בממשלה שם הם למעשה מורכבים בין
המדינה והממשלה ולא היא כלכלה יחסית חלק
הרגולציה הממשלה
אה ... הסוכנות היא לא הרוב נשארים ארז על ידי אנשים שיתוף עסקי
הכניסה של חופשת העסק נחלק את ג'ונסון ניקולס
ב f_c_c_ שבאמת מאמין בתקשורת יש את הסוף שלנו
אינטרס משותף על המשמר מופשט רשתות כך שאתה מקבל סוג כזה של
סתירה אני חושב שאני באמת אוהב את זה היא מחפשת בדיוק על מקרים כאלה
1 אתה רק בשם או
אם נסתכל על הסחר הפדרלית הוועדה הניחה בסוף שנות השבעים, כאשר חולים
מייקל לקח את זה לכל נבדק על
והוא התחיל באמת להשתמש בו כדי לנסות לאכוף סוגים שונים של חוקים
תקנות על אה ...
תאגידים הם נלחמו בחזרה נגד f_c_c_
אבל אני חושב שאתה צודק לחלוטין אני חושב שזה ברמה הסופי התפתח
אני מבין
אה ... איש העסקים של חששות ורגשות של חוסר אונים, וזה בדיוק
נקודה
כי ATL כי האמריקנים מאמינים כי
הממשלה היא אממ ... בדאן של פוטנציאל שתלטני
ובגלל כל זה
המסורת הדמוקרטית הפופוליסטית של אמריקה
בעצם זה אומר
המחלה הממשלה שלנו נמצא כל אנשים
ממשלות קוד וסיסמה לכל הפחות או בלוג על המלך
או הפרלמנט מחוץ לממשלה אבל שלנו אומר באופן ברור הכוח
הוא העם
ומה משמעות הדבר היא
כי כל אמריקאי
עסקים
שולט כי הממשלה יש מסוים הדרך שבה היא לגיטימית
ו -
נקודה אחרונה, וכי אנחנו חושבים שאנחנו הרים בראיונות ו ו ו
אה ...
זוג אנשים לקרוא על זה אפילו בשנות העשרים תשע עשרה אשר
כמו כן, היה השיא של העסק
מי מפחד תמיד
כי היית אני חושב שהיא תשים כי
העם יכול להשתלט על זה ממשלה
אז במובן הזה
זה לא יהיה זה לא שיש ב תחושת לגיטימציה וכך
תמיד יש חשש כי עם בבסיס פופוליסטית
מסוג הדברים
וזה עושה להתבטא לפעמים מאשר טבילה בבחירות של
אנשים ליברליים
ו ו ואז העובדים ליברלית פקידים ואתה יודע
כאשר אה ...
כאשר דיברנו קודם על קמפיין האוצר ואני מדבר
אנשים שעלו ל
דרו משך לגבהים מבחינת לרוץ לנשיאות להתמודד על סגן
נשיא
אה ... כפי שהוא גם במקרה
מה אנחנו יכולים לראות את זה כולנו יכולים שמות על כי יש נבחרים ופקידים
ארצות הברית שאינם חלק
כוח העילית
ו לעתים קרובות מאוד לעשות מתנגדים
אה ... אה ... שלהם עמדות
להילחם אין לי ספק שיש תומכי העבודה יש הפרו הסביבה הן מאוד
ליברלי
טיפולי פנים הנבחרים ורמות שונות בחברה שלנו
וזה יוצר להם
הסכסוך האמיתי, כך מו OPM לי שלי הנקודה היא לא תהיה כי הם אומנות
אנשים כאלה שם
הטענה שלי היא
הם בדרך כלל מאבדים בדיוק כמו שאתה אומר לנו יכול לענות למעשה אם נבחן את
f_c_c_ אם נסתכל f_t_c_
ואנחנו מסתכלים סוגים שונים של ניסיונות כדי ליצור למשל הצרכן
הסוכנות להגנת היה כמה שיניים
בסדר איך זה אתה יודע הספינה באותו סוף שבוע, כי אנחנו בסופו של דבר לאבד
גידול זה למטה הם ומטחנות למטה כי יש להם את זה המוסדי
בסיס מאחוריהם
יש להם יותר כוח להישאר
אה ... יתר על כן בסופו של דבר עם אלה ליברלית
פקידים נבחרים
הם רון יקר על האנשים האלה דברים זה כל כך מעניין אותי זה
לראות את האופן שבו
הפוליטיקאי הליברלי יערוך ב קונגרס
ואם הוא או היא מתחילה
באמת להצביע באופן זה
יקר מעצבן לעסק הקהילה
הם קרוב למקד אותו אדם הם היו יקרים לשלוח הרבה כסף
שני המועמדים פועל נגד זה אדם במחוז כך
שמירה על האדם במגננה
לתת להם לדעת את זה צעד אחד שקר והם הולכים לחסל
אז אה ... מבט קל שלי הוא לא הכוח מבנה כזה יושב שם
וזה חתם את כל אטום נמסר ולא תיגר
באמריקה מבנה הכוח הוא יקר לאתגר
בעצם כל הזמן שהוא זוכה למעט ימים בניין ליאם זה לא אבל
כך גם כך יש
הסכסוך האמיתי בעיני ארצות שאני חושב הנקודה שלך באמת מביא את זה גם
ו -
אה ו ...
אני אני חושב שזה חשוב לא להכחיש
מה מעניין לקרוא ואני חושב אני חושב שזה המפתח לכך היא
יש לנו חברה פלורליסטית אבל אנחנו אין כלכלית פלורליסטית
פוליטי
המבנה אני חושב שסקס בזמן שאני חושב כי
אנחנו יכולים להסתכל אני חושב שיש לנו אה ... הפרדוקס בעשרים השנים האחרונות
הרבה תנועות חברתיות בעלות קרה הרבה האירועים
הפכו באופן כלשהו
במובנים מסוימים זו חברה פתוחה מאוד אישית הפרט
אה ... סוג של רמה
מסווה להפסיק להאמין שיש לנו אותו מבנה הכוח של החברה ואני
לא חושב שזה בהכרח דבר והיפוכו כי
כי אה ... אותם או גישה מסוימת שלי סוג של מידע זכותי לעשות
הדברים כאדם פרטי וזה מאוד חלק חשוב של הליברליזם כי
יכול להיות מוגברת
בחברה וזה היה עבור על מיעוטים לנשים
להומואים
לנכים
כאלה אדם ליברלי חירויות
באמת יכול להיות גידול דרך ואנחנו עדיין יכול להיות
בודדה חסרת אונים
כאשר אנו מדברים על אם אה ... שלנו הקבוצה שולטת או לא
אנחנו צריכים להסתכל על
הכרטיסייה 3 או 4
אה ... אינדיקטורים של כוח
1 כמובן שדיברנו לנו להכות על אחד דיברנו על עושר
אה ...
אם הקבוצה היא קבוצה דומיננטית פסק קבוצה
היינו מצפים להם
יותר ממה
אה ... אנשים ערך
בחברה
ובוודאי זה אה ... העליון החברתי בכיתה אנחנו כבר מדברים על יש יותר
טוב
יש לו יותר הכנסה
אה ... בהחלט יש גישה מרחץ
הכי טוב לבריאות חינוך טיפול וכן הלאה כל כך כל הצעדים של מי מרוויח
אה ... ואני חושב שזה
זה מראה שהם המעמד השליט כי כולנו היינו רוצים להיות הרבה
עשיר כולנו היינו רוצים להיות הרבה יותר לאבטח
אה ... בנסיבות הכלכלי שלנו
אבל אני גם חושב שאנחנו יכולים להראות כי אלה אנשים ארי המעמד השליט
כשאנחנו מסתכלים על סוגי פוליסות מיושמות
על אה ... הממשל הפדרלי
ומדיניות אלה נעות בין סובסידיות עבור חברות ותעשיות מסוימים
מס הפסקות
אה ...
ללכת גילוח קטנה על תקנות הלאה
על עד מדיניות כלליות יותר
אה ... מדיניות כי
אה ... אני חושב בעצם ליהנות
אה ... חברות גדולות יש קבוצה
ואז זה אומר
אה ... סוגים של פוליסות זרות למקסם את האפשרות של
השקעה
מעבר לים
מדיניות על אה ... ברמה המקומית כי
כי אה ... למקסם את האפשרות של אה ...
לרמוס יד אומלל
כנועה כוח העבודה
אה ...
סוגים רבים של מדיניות
גבוהה גם חושב שאם נסתכל על ההיסטוריה של פוליטיקאי
כל פוליטיקאי אמריקה
עולה העליון
אבל מה שאנחנו מוצאים הוא נקודה מסוימת בקריירה שלהם
הם הופכים להיות מעורב מאוד
אה ... העם אשר מדברים על כאן
אה ... אה ו ... וכי המעמד הגבוה הופך להיות חיוני לפוליטיקאי כי
מבחינת המימון שלו או שלה
קמפיינים
וזה אומר דברים כמו
אה ... מימון נסיעתם
אה ... כניעה כסף מראש כדי ניתן לתזמן כל הזמן בטלוויזיה ur
אממ ...
לתת להם קצת כסף
דה מאפשר להם לשכור מומחים
ובעצם אז
זה נותן כל פוליטיקאי כי זה נותן מתערב עם אלה
כתיבה בתוך מסוים
אה ... המירוץ הפוליטי
ואת הפוליטיקאים האלה לא הולכים יש אה ... קבוצה של המדיניות של אה ...
עמדות
הם הולכים להיות
אה ... בלתי נסבלים על אה ... על אה ...
אה ... פסק הקבוצה
ג'ימי קרטר המושלם של קרטר דוגמה יפה נוכל לומר כי
הוא דוגמה יפה מבחינת העובדה זה לא היה באמת עד שהוא
נקודה לרמת המדינה
אה ... כי הוא התערב עם היטב מטלות של אטלנטה
אה ו ...
ועוד קצת היטב כדי לעשות אנשים אטלנטה
המחשבה שהוא עלול
פוטנציאל להיות ברמה הלאומית פוליטיקאי
ו מעורב עם משולשת ועדת שם הכיר הרבה אנשים
אשר בתורו
לאומי
אה ... האליטות
הוא אה ... זה נתן לו הרבה כסף
relook על ניקסון
ניקסון של ועוד
סוג של דוגמה מעניינת כי אה ...
אה ... גם לעשות את הרפובליקנים אה ... לוס אנג'לס באזור אנחנו מחפשים
מועמד
לאתגר ליברלית בקונגרס
רבים שרואיינו ממש
לכבות
לזרוק את המילה שהם רוצים ראיון מועמדים והם החליטו על
ניקסון והם מימן ניקסון
מנקודה זו 4
אבל אבל בואו לקחת
אה ... אתה על הסוס
האמפרי היה אדם ליברלי
מי אני חושב בחלקים הראשונים של שלו הקריירה לא היה מעורב במידה רבה
עם אה ... האנשים שאני מדבר עליהם 1 ג
רוצה ללכת מעבר לרמת המדינה
אה ... ברור האמיתי מבחינת שלו קמפיין האוצר
נקודה, אבל הוא היה מעורב בתפקיד קומץ אנשים
אז 1968 על למשל האולימפי 20 25
אנשים בו
הזוג מיליון דולר
אה ... עבור שלו
אה ... מסע
אה ... במבט באותו הליברלים אתה יכול להסתכל רונלד רייגן
אתה יכול לבדוק את זה עושה את זה גם אם קרטר כפי שהם
אה ... כאשר הם מחליטים שהם רוצים ללכת מעבר
מילה המקומית או ברמת המדינה הסביבה
הם מקבלים מעורבים
עם אה ... עם אנשים דיברו כ יש להם אחרת הם לא יכולים
אה ... כי יש לי תוכנית לשלם רק אין לך אה ... כספי אני
גיבוי
זה כמו לחשוב על פוליטיקה זה פוקר אמיתי גבוהה ההימור במשחק
טרי אפתאב כמה מיליוני דולרים כדי להיות להיות בו
ואתה רואה את זה המקום שבו אנחנו חוזרים זו שאלה לגבי האם יש כוח
מבנה
mercruiser פעם חשבתי שזה כוח מבנה
אנחנו אפילו לא יורשו להיות פוליטיקה
אבל באמריקה
מותר לרוץ לנשיאות לך יכולים להתמודד על כל מה שאתה רוצה
יש רק דבר אחד כדאי לך כמה מיליוני דולרים או
לגשת לאנשים שיש להם את זה כמה מיליון דולר
כך אתה רואה נוכל לשלוח מה אני מאוד כל אחד יכול לרוץ הוגן
אבל האק לא כואב לאף אחד קאיין
כשתגיע אל את פרטי משנה
אז יש לנו באופן רשמי
מערכת ליברלית
אך בפועל
הדברים יסתדרו הוא
שהעשירים מתעשרים
והם מסוגלים
להמשיך
קבוצה של מדיניות אה ... כי למקסם את היתרון שלהם
אה ... האם זה גם במקרה
מה אנחנו יכולים לראות את זה כולנו יכולים שמות על שיש
נבחרי ציבור בחו"ל, ארה"ב שאינם חלק
כוח העילית
ו לעתים קרובות מאוד לעשות מתנגדים
אה ... אה ... שלהם עמדות
להילחם אין לי ספק שיש תומכי העבודה יש נטייה אזעקה הברמן מאוד
ליברלי
טיפולי פנים הנבחרים ורמות שונות בחברה שלנו
וזה יוצר להם
הסכסוך האמיתי
כך OPM יותר יש לי את הנקודה שלי יהיה לא שהם אנשים כאלה אמנות
שם
הטענה שלי היא
הם בדרך כלל מאבדים בדיוק כמו שאתה אומר לנו יכול לענות למעשה אם נבחן את
f_c_c_ אם נסתכל f_t_c_
ואנחנו מסתכלים סוגים שונים של ניסיונות כדי ליצור למשל הצרכן
הסוכנות להגנת היה כמה שיניים
בסדר איך אנחנו הולכים לראות את זה כי בסוף השבוע שאנחנו בסופו של דבר הם מאבדים
לטחון את זה
והם לטחון את זה כי יש להם זו המוסדי
בסיס מאחוריהם
יש להם יותר כוח להישאר
אה ... יתר על כן בסופו של דבר עם אלה ליברלית
פקידים נבחרים
הם יקרים להפעיל את האנשים האלה היו אלה זה כל כך מעניין אותי זה
לראות את האופן שבו
הפוליטיקאי הליברלי יערוך ב קונגרס
ואם הוא או היא מתחילה
באמת להצביע
באופן זה
יקר אני הולך העסק הקהילה
הם קרוב למקד אותו אדם הם נעקוב מקרוב לשלוח הרבה כסף
שני המועמדים הם פועל נגד אדם זה במחוז
כך שמירה על אדם הגנתי
לתת להם לדעת את זה צעד אחד שקר והם הולכים לחסל
כל כך
צפה איזי שלי הוא לא של מבנה הכוח כזה יושב שם
וזה חתם את כל אטום נמסר ולא תיגר
באמריקה מבנה הכוח הוא יקר לאתגר
בעצם כל הזמן שהוא זוכה למעט בניית daschle עדיין זה לא אבל
כדי כך שאין
הסכסוך האמיתי האמריקאי אני חושב שאני שלך נקודת באמת מביא שכל טוב
אה ו ...
אני אני חושב שזה חשוב לא להכחיש
מה מעניין להשקיע ואני חושב שזה המפתח לכך היא שאנחנו
יש לי חברה פלורליסטית אבל אנחנו לא צריך הכלכלי פלורליסטית
פוליטי
המבנה אני חושב שסקס בזמן שאני חושב כי
אנחנו יכולים להסתכל אני חושב שיש לנו אה ... הפרדוקס בעשרים השנים האחרונות
הרבה תנועות חברתיות בעלות קרה הרבה האירועים
הפכו באופן כלשהו
במובנים מסוימים זו חברה פתוחה מאוד אישית הפרט
אה ... סוג של רמה
מסווה להפסיק להאמין שיש לנו אותו מבנה הכוח של החברה
ואני לא חושב שזה בהכרח דבר והיפוכו כי
כי אה ... גם גישה מסוימת שלי סוג של מידע זכותי לעשות
הדברים כאדם פרטי וזה מאוד חלק חשוב של הליברליזם כי
יכול להיות מוגברת
בחברה
וזה היה במשך
למיעוטים לנשים
להומואים
לנכים
כאלה אדם ליברלי חירויות
באמת יכול להיות גידול דרך ואנחנו עדיין יכול להיות
נדידה חסרת אונים בביהאר דיברת על הלכידות
זכות בתוך אה ... המעמד השליט, אך כל האחרים במתחם רייגן
לעתים
מלחמת וייטנאם למשל היו שתי השקפות מנוגדות היו אנשים
להקים פרוטוקול יותר נגד המלחמה עמדות אני חושב אהה רייגן ...
מס הכנסה הרפורמה ברור שיש עוד לכידות הם אינם יכולים להגיע להסכם
איך אתה מסביר את הסכסוכים בתוך שלילת המעמד מהם חטיבות עיקריות
אם אישור ומה יוצר לעשות פעם אחת קבענו כזה הכללי של
במסגרת זו אנחנו כבר מדברים על
בו אנו משפיעים
לדעת שהעם חברות חולים להרגיש
יחד משותפת זו
משם
אנו ממשיכים לומר כי הם מתווכחים
על סוגים שונים של דברים
ואני חושב שאנחנו רואים חלק יחסית
לטווח ארוך מיני
חילוקי דעות שונים של למעלה מ
אה ... ספציפית אה ... מיני אה ... של בעיות
ואתה נזכר
אה ... אה ... חלוקת דעות פותח על מלחמת וייטנאם, שאני
נדמה היה
היה אמיתי מאוד מאוד חשוב
יחד עם זאת
מ מבחינתי הדיון
מה לעשות
המשיך בדיוק הארגונים אנחנו מדברים על
שמעביר את לשים יותר באופן ספציפי
בראשית שנות השישים אני חושב שיש קונצנזוס מוחלט
בצמרת השלטון
לא היה צורך להיכנס
וייטנאם
כמו המלחמה 1
אה ... יותר ויותר קשה
אה ... הבדל משמעותי אמיתי דעה שפותחה אה ... אה ...
בסוף שנות השישים ביקורתית אל מול מתקפת הטט
וזה להתבטא ב
טענות חריפות מאוד במקום כמו
המועצה ליחסי חוץ
מומחים הגיעו הם למשל אדם אחד סמואל הנטינגטון מ
הרווארד
היה אומר את הדברים בקבוצות דיון ככה הוא אמר להסתכל
דברים השתנו לנו מבט על זה שונה
קודם כל זה סימן של ברית המועצות לפצל
2 אין שום מפלגה קומוניסטית גדולה כעת באינדונזיה וזהו זה כבר
מחקו אה ו ... זה גורם להם
פחות האיום בדרום מזרח אסיה אה ... ב אה ... בכלל
לא שלישית חלה לא היה להפיץ את המהפכה הקובנית
באמריקה הלטינית
אה ... ולאכוף לי
אנחנו עכשיו עם הפנים מרד גטו גדול אמת את המדינה
דברים מדאיגים קורים
ותנועת שלום שלום התנועה היא מ 'הדבר הבא
כאשר הוא מתמודד עם זה
ולאור מה
עומק שמה שזה יעלה לנו לנצח בווייטנאם
אנחנו צריכים
לצאת למלחמה, כי בהדרגה
היה מעניין הוא אה ... קבוצה של אנשים שהיו ידועים ברחבי וושינגטון
הוא החכמים
מדובר באנשים
ג'ונסון הביא פעם בחודש
וייסמן
החליפו את דעותיהם
על הרצון המלחמה שעבד עם דם עושה ברמה
השוכר יהיה אה ... 10 מהם לפחות עבור במועצה זו על יחסי החוץ
3 3 חברות השקעה בנקאי עורכי דין בני הזוג פרש צבאי
הכל היה בתוך ומחוץ הממשלה ומתוך חברות
והם אמרו שהם שמעו כל פקידי ממשל לדבר על מה שהיה
מה הולך שמה שצריך אחרי כובע
והם הלכו ג'ונסון אמרו לו
לא לשלוח עוד חיילים כדי וייטנאם
לפי כל החשבונות הוא היה סוג של המום הזה, שבוע לאחר מכן הוא
המשיך t_v_
והוא הודיע שהוא לא יתמודד נשיא
וזה היה סוג של זמן קריטי נקודת מפנה
הייתי בהחלט חלוקה של חוות דעת מפותח
כיצד
להתמודד עם המצב הזה
אה ...
ו -
אה ... הם פנו לשנות את דעתם
עכשיו יש גם סוגים ארוכת טווח של
הדעות חלוקות
בין בני אדם במונחים של אדם פוליטי אמריקאי
הקשת הפוליטית האמריקנית
שאנו מכנים סוגים של מארט השמרנים הם
בין אם דמוקרטים שמרניים או
רפובליקני מתון
יש להם דעות שונות
מאלה של אנשים שמרניים מאוד המכונה לעתים
לשנות מודאג
השמרנים המתונים
בהצטיינות מאמינים
מ הבינלאומי הגדול ביותר התאגידים באמריקה
בדרך כלל
תאגידים אלה הם בעד יותר ועוד סחר חופשי
הם מוכנים
לראות כמה סוגים של רווחה חברתית
מדיניות
הם מאמינים
כי יש תוקף כלשהו לעשות
איאן מגיע הכלכלי
העם מזבח השמרנים נוטים בא
חברות קטנות יותר
פרטיות שנערך
חברות כי הוא שם את המשפחה הבעלים של המניות יש לא בפומבי
נסחר
הם נוטים להיות מאוד תחרותי מיני
השווקים הלאומיים
כי הם מוכרים את המוצרים שלהם וכמה אזור אמריקה
אה ... והם מנסים להשיג בחו"ל או לא צריך את הכסף כדי לקבל
מעבר לים
האנשים האלה היו
היסטורית הבדלנית מאוד מדיניות החוץ
הם היו מתנגדים שמץ
רווחת המדינה
אה ... כולל התפתחויות חברתיות בטחון
חמוש
ואנשים אלה נטו
מאמינים כי
אה ... אה ... הגירעון
בהוצאות
הוא עבודת השטן
אממ ... מריאטה העבודה כדי לקזז כל ויתורים העבודה או כפי שיש
המתונים מוכנים להביא אותם לשחרר את העבודה שמרנית
כמה מהם אתה יודע שאני חושב אה ... אה ... שם
אני רוצה לומר אה ... אני חושב בסדר לבד
ב אה ...
כמה דברים שכתבתי 19 ב בתחילת שנות השבעים במיוחד
1970
אני הייתי
גיל היה הבנה שלי מוקדם יותר עבודה
כי אה ...
אנשים התלויים כאלה כמתואר המתונים היו המילה במרץ לעבר האיגודים
יש לציין כלפי העבודה במובן של
מוכן לשפר בקצבאות
מוכן לשנות דברים עובדים
אה ... להתלונן בתוך המפעל
הם לא אוהבים ארגוני
או ללמוד לא במסגרת סמכותו מבנה
אוהב האיגודים
אה ... והסיבה שהיה לנו איגודים
לא השתכנע
האם זה מכיוון אה ... תקע החשמל
העובדים
בענפי בעלי איגודים
אחד כזה, כי אה ... שדברים מאוד חשוב להבין על אה ...
ממשל רייגן
היא כי אני מאמין כי מיני אנשים מאופיינים מתונה
שמרני
מתחרים על אנשים רצים כי ניהול אנשים כמו ג'ורג' שולץ
כמו דונלד רגן כמו
קספר ויינברגר כמו baldridge ב אה ... אה ... מלקולם baldridge של
מסחר
הם ביסודו של דבר, אבל אני קורא מתונה שמרני
האנשים ברמת 3 2 עמדות ממשלת רייגן הם
השמרנים
נקודה ואז הוא אמר נבדוק העבודה מדיניות
את מדיניות העבודה שמרנים מאוד בגלל איגודים חזקים פחות עכשיו
המתונים אה ... לא אוהבים את הרעיון של ורקע על g_a_t_t_
אה ... אבל הם לא יכלו לעשות את זה עבר
אז אתה יכול לעצור על האיגודים
בממשל ניקסון
לא כי היה ניקסון
היה האיגודים ידידותיים אלא מפני הפנים של אי שקט באמריקה כולה שלו
הערעור היה כובעים קשיחים מדי
אלה הם האמריקאית האמיתית
הוא לא התכוון לתקוף את האיגודים
כאשר הוא לא ניסה לבנות אותם כבסיס
נגד איומים אלה סטודנטים שהיו
או להוכיח, אבל עכשיו יש לנו אחר
כי המצב רייגן פנים שיש לנו זמן של
שלום המהות שקט
בתוך ארצנו
אולי הם בני אדם קיבל מתגלגל
יש בהחלט אנשים להיות בבית המשפט ואני חושבת שזה טרגי אבל יש
אף אחד לא לשבש אמריקה
יתר על כן יש מלחמה לא קורה אי שם
ו -
יתר על כן יש בינאום הייצור
הובילה מספר עצום של מקומות עבודה הולך מעבר לים אשר הושמדה
אה ... פלדה האיחוד איחוד אוטומטי חלק שני
בהקשר זה
אתה הולך להביא את האיחוד
ובגלל זה אני חושב
אה ... רייגן עושה זאת לא משום הוא שמרני יותר
מאשר הממשל הקודם אלה
אבל בגלל המצב משתנה דרכים כאלה ניתן כיום
ללכת אחרי היית אומר גם שזה כי אם אין
אה ... האיחוד הגדול אה ...
ההתקוממות כפרי אה ... כמו המים שלהם חזרה על אה ... עדיין מוקדם 19
מאות בשנות השלושים ועל אה ... הם מכירים את מאבקי העובדים הם מרכזי
בעצם על עד כמה העבודה ההיררכיה הוא מודאג
אתה יודע שהם כבר הביאו אותם חלקם
ארגונים לא חוקיים אפילו לדבר על כי סלזר ואני לא יודע זה
אמת לאמיתה, כי אה ...
הנהגת a_f_ של l_ c_i_o_
הוא אה ... מוזמנים לשבת עליהם
מועצת המנהלים של קרן רוקפלר שלנו
אה ... מוזמן להיות אלה דיון קבוצות כמו משולש
ועדת המועצה החוץ יחסי
אני חושב אה ... חלק מזה הוא אה ... היא בהחלט חלק מהתמונה
נקודה
זה כמו
הוא יותר כמו פעם יש איגודים ו אנחנו חייבים לחיות עם ואז ננחית
לדבר עם החבר 'ה האלה
אבל אנחנו בהחלט לא באמת מקבלים אותם בפעם החמישית מגיע שנוכל
לערער אותם עוד יותר אנחנו בטוח יהיה
כאילו אני חושב הרבה בקלפי של המעמד השליט, כי אם יש
בפורמט מלמטה
אם יש אתגר למערכת
הם יהיו
מתקמצנים ולתת קצת אז הם יכולים לשמור על השליטה שלהם, אבל ברגע
כאופוזיציה חלש
לדחוף אותו לאחור וזה לדעתי על החששות מתונות כלומר הם ב
בדיסקרטיות שלהם לא מקבל את השומן
וכאשר יש הפרעה אמיתית החברה האמריקאית החל האזרחי
זכויות התנועה התנועה נגד המלחמה המרד בגטו
הם היו מוכנים
ואני לא השאלה
אם הם נאלצו אז הם היו נכון שאתה יכול
יש תוכנית סיוע המשפחה למשל
הם מוכנים לראות לבריאות טובה יותר טיפול לאומי שירותי בריאות אלה ראפ
למעשה תוכניות
דגלו של הארגון בשם הוועדה לפיתוח כלכלי
אבל כאשר יצא משם אי שקט רועי
מדיניות עמדת הוועדה פיתוח כלכלי שונה
ב זה הרבה יותר שמרנית
אה ... סוג של דרך אני חושב שזה סוג חשוב של גמישות
זה אומר אה ... כי האפשרות של הרפורמה
אה ... אה ... שומר על מערכת יציבה
אתה רואה מה שמשתמע התגובה שלך אשר אני מסכים עם הטענה הנכונה היא
רמז זה
לפני אלה יוצא הספר שלך אהההה נושאים חשובים galat הוא כוח
השליטה שלו
אתה יודע אם אני הולך לעשות כמה מיליונים דולר פחות
במשך כמה שנים
האופרה k
אבל אני רוצה לשמור
אשתי לשעבר המצב אני רוצה לשמור המערכת הכללית פועלת
אתה רואה בפנים של אי שקט אין אפשרות נוספת גם עבור כל
אנשים בכלא אתה יכול לבקש ואתה אפשר לעשות מיני שליליות מאוד של דבר
ויש לפעמים אנשים תומכים
אלו סוגים של חוקים פדרליים על פתרון הספרים שהיה בה כדי לאפשר את זה היא של
את עליית המשמר הצדדים שזה לא עבודה עבור בתשובה חם ארוכה מפעילה חדש
הם אמינים או מרד שיש כי האפשרות
אבל אפילו באמצע שנות השלושים והנה אני קופץ פעם
אותם קיצוניות
תסיסה העבודה brach המיליטנטי ביותר זמן
העבודה שלהם
כי יש רק קיצור דרך החלון את ההזדמנות להשתמש משותף
בלשון של
אה ... כי כאשר בישיבה היו שביתות לגיטימי במוחם של מרבית
האמריקאים בתוך בתוך שנה אז אלה בישיבה השביתות אה ... הציבור
דעה
מה התנגד כי
אפילו שנות השלושים שאני חושב כי רוב העם האמריקאי
היו עדיין שולטים תפקיד בעיירה קטנה עובדים
הרבה עובדי צווארון לבן הם לא השתגעו
אה ... תנועת האיחוד
אני חושב שזה גורם מאוד מודאג עם אה ... פתרונות
יכול להיות אה ...
יכול להיות פעיל נגד איחוד התנועה
אה ... אם היה שונה
אה ... הממשל לארוחת ערב של הממשל הרפובליקני לא היה
ממשלים דמוקרטים ב מישיגן פנסילבניה אני חושב היינו צריכים
הסכסוך המתמשך
בשנת העבודה אלה נאבקת אני אומר על רקע העובדה
לאחר u_s_t_r_ אורגן אחרי ג'נרל מוטורס אורגן
אז הם במקרה עדיין איגוד העובדים נכנסו אילינוי
אינדיאנה
ואוהיו לנסות לכתוב פלדה קטן
והם לא הצליחו היו רבים אנשים נהרגו בכלא באוהיו
כל מארגן העבודה ששלחו אל שלנו לכלא
בזמן זה או אחר
ו -
זה לא היה עד מלחמת העולם השנייה
תחת
מונרו גם לנו יש
אנחנו חייבים לעצור את זה סכסוך העבודה להילחם את המלחמה הזאת, כי אלה אלה
אה ...
הם עדיין בא או הולך 1 או אף פעם
אלה היו ערפל כדי לנקות את הקריירה ניתוח של מבנה הכוח
הם רק כך מתקדמת שינוי רפורמות פוליטיות יכול לבוא
ארצות הברית שנים באמצעות קלינית מאבק מלמטה כן שבה
חשמל מבנים
לעשות ויתורים מסוימים מסוים רפורמות לעצור תסיסה לגדול לתוך
הסף המרד
באותו יום המהפכה עצמם אינם הדברים הנכונים נדיבות וכך גם תומכי העבודה
כי אם אין לך ברית חזקה תנועות חברתיות חזקות התנועה ב
תסיסה
המאבק האמיתי לשינוי
מבנה הכוח עומד להכריע ללא התנגדות ולעשות פחות או יותר מה יש
שם
Ventrilo יש הרבה שלחה נגד
בהקיץ גם הם הולכים להמשיך לעבור את השגרה שלהם
הדרך בה אנו מקשרים את כל הדיבורים דיבורים על נקודה
הוא מבחינת השאלה של שיבוש שגרת של אנשים
כי היא בעצם
החברה מארגנת קבוצה של מוסדות תפקידים באופן כזה
אה ... אנשים יכולים ללכת על כל יום שלהם עסק
מה זה אומר מבחינת מתחככים האנשים מי צופים בתוכנית זו
ואז לקום בבוקר ולאחר מכן עבור לבית הספר אתה יכול לצפות
לימודיו
הם יכולים לומר בסדר אני מצליח לקבל עבודה
אוכל להקים משפחה
אה ... אני אהיה מודע החופשות שלי שלי בסופי שבוע
לחיות חיים רגילים
היא משכנעת מאוד הוא מושך אנשים
לשגרה אלה
לכל דבר שיקרה
להוביל לשינוי שלהם צריך להיות דרך הפרעה
משגרת אלה
ואני ממש לא מאוד בדרך כלל כי אם נסתכל על מה שקרה
השתנה אמריקה
בשנות השלושים
זה היה שיבוש מאסיבי
של nonunion
אה ... אמריקה
על ידי דיכאון זה מדהים
יש אה ... האיגודים המקצועיים היו קטנים מאוד דרך
ב 20 19
אבל המערכת הכלכלית בריאות לא היה עוד עובד
אנשים
הושלכו מתוך השגרה שלהם הם תחילת ההצבעה הדמוקרטית אמר ההצבעה
אדם בעל זכות הצבעה של נבחר דמוקרט
הם התחילו מאורגן
איגודים ב
אבל היה שיבוש כי
ו לשבת תוספות כשנגיע בטון מאוד זין
אלמנטים דרמטיים brenneke ב מוקדמת 1937 נכון זה התחיל
1930 משהו
היתה שביתת שבת במפעל ג'נרל מוטורס בפלינט מישיגן
כלומר כמה זה לא יכול ללכת את כל מה שהם לא יכלו להיכנס
ולעשות את הכרטיסים האלה עשו
ו לשבת בתנועה ואז הבזיק בכל המדינה, אה ... כל מיני
מפעל אחר
ו ובאמת נתנו לנו עצומה תנופה לברית
אבל עכשיו בואו נסתכל
על שנות השישים
שנות השישים הביאו הרבה שינויים לא בגלל שיבוש העבודה לא בגלל
כישלון כלכלי אבל קודם כל
בשל העובדה כי היו נוצר
קטן שחור
המעמד הבינוני למכור
רוצה
לעמוד על כך
המדינה לחיות עד שלה הליברלית שלה
אה ... ערכים
ואיך הם עושים את זה
הם עשו את זה
בנקודת מפתח ע"י שיבוש של אנשים השגרה הם ישבו
את דלפקי צהריים ואמר נעשה זאת לא זז אנחנו לא יהיה עבר
וכי לשבת בתנועה שוב להתפשט אוטובוסים
כדי לכל מיני אה ... על מתקני שם אנשים ישבו
הם שיבשו את חייהם
האנשים האלה הם לא יכלו
ב ferences ברמינגהאם הם להחרים את הם צעדו במרכז העיר
במרכז העיר כבר לא אתה יכול פשוט ללכת במרכז העיר בחנות שאתה הולך למשרד שלך
אתה חייב לדאוג שמשהו הולך לקרות
התנועה נגד המלחמה עשה את אותו הדבר התנועה נגד המלחמה שיבשה
השגרה
מנהלי ואנשי סגל אכן של את אוהבת של שר ההגנה
מקנמרה הוא לא יכול ללכת הרווארד לאסוף autoradiograph שלו כי יש
היו אנשים תעשיות שלנו
מחאה
אה ... ג'וש כאשר המכונית שריקה שלו עושה
מה
דברים קורים עכשיו אני לא מטיף על ידי זה הכלא הציל את האלימות אני
תיאור
וגם אני מאמין באופן אישי כי הסוגים הטובים ביותר של הפרעות הם
לא אלים
פעולה ישירה
אבל מה שאני אומר אבל צעד לאחור אתה יודע הסברה שלי שהם מקבלים
לתפקיד של אנליסט לתאר שלנו
כמו מה שאני אומר הוא שכאשר אנחנו עושים ראה שינוי
מה שאנחנו רואים הוא חלק של הדרך שבה אנשים השגרה כבר שיבשו ומה
יגרום כי הוא נקע הכלכלי
מלחמות
הם
לפעמים יהיה איזשהו במקרה ישבש
אנשים שגרות ו לשפוך שמן גדול הקרנות הגדולות אקסלרוד ברור ממש
כריסטיאן מתא ברית המועצות שווה
אנשים היער הנכון בכל כוחותיו לעזוב הרבה השגרה שלהם ואת
גם אל מול תאונות אלה
מה שקורה הוא מאוד מעניין במונחים של אמונות יומיומיות רגילות שלנו הוא
כי
התאונה מקשה מאוד לנהל
חדשות
מרי כמות עצומה של מה שיוצא פני התקשורת
כאשר אה ... דובר מטעם המדינה מחלקה או מה שלא יהיה נשיא
קם זה מבוים בקפידה העיתונות הכנס ומספר לנו מה קורה
כאן עומד לקרות
התאגיד משחרר אה ... הצהרה לפיה אנחנו לא לבנות את
סוג של קרלייל מול תאונה
הם לא יכולים למיין של להגיע לשם
נקודת מבט אני יכול לקבל קו שלהם יחד ולעתים קרובות יהיה לפענח
ואנחנו מקבלים תמונה חושפנית מאוד
אז של מבנה הכוח את פניו של שבירת השגרה
וכמובן היה נחמד ווטרגייט דוגמה ולבסוף אנחנו בסופו של דבר של
כל הדברים
עם הקלטות
לשיחות של ריצ'רד ניקסון הבית הלבן שאני על תאונה
הלך המנדט
הייתי אמור להיעצר היה נעצר
את שוכבת על זה
אין לך ממש את הסיפור שלך ישר וזה מוביל דבר אחר אני פשוט
כל הזמן נפרמים
בסוג זה נפלא אם כך היתה הפרעה ברמות שלהם שלהם
התפשטות מהירה של האופן שבו מכן נתן לנו זה מדהים
אה ... מידע על האופן שבו הכוח מבנה
לא אה ... למשל, כאשר אנו מאמין אה ... ו חשובים שיבושים
אבל גם אנחנו לומדים
אה ... הרבה על מבנה הכוח כרוך
אממ ... דניאל אלסברג
מי הוא אנליסט מדיניות ההגנה מחלקת אה ... אני כבר עובד
עבור מיכל חושב בשם ראנד תאגיד
ו לעתים קרובות יועץ מרכזי מעצבי המדיניות בכל אלה קבוצות דיון
אלסברג או איחוד המשפחה מישהו
זה היה אה ...
נתפס ללכת להרווארד ולהיות מומחה כזה גדול
אבל אל מול העולם כולו תנועה
זה להצית מחדש בו הוא
דיווח
שלו תחושות של
אה ... אשר לי על הרקע שלו
והוא החליט כי המלחמה לא בסדר כל כך
כי הוא עומד אה ... לגלות
המקורות זו מלחמה על ידי אה ... חום לשים ניירות הפנטגון
החוצה לקהל הרחב
וכך ב-Word
עשינו ללמוד פרט זה מדהים
של אה ... העובדה כי
אה ... איך איך את מדיניות המלחמה כולה היתה גרם לכך הם אומרים
דבר אחד ועושים אחר ועוד הם ידעו את הבעיות הם מתכוונים
צריך לנצח את המלחמה באותו זמן מאוד יש אומרים שזה הולך להיות אה ... להוביל
צינורות גיל
כל כך אבל
האב פשוט לא היה מישהו שפתאום להחליט לתת את המסמכים האלה שם בחוץ
רק הפרעה
בחברה בהדרגה יש לו
מבחינת סוג של הפשטת משם פורניר שהוא למד
אבל אולי ולאחר מכן קרא n אם אני
עם אנשים רוצים
של אה ... כי אנחנו נאבקים ב החברה
כך נרות תאונות היו אה ... לשבור השגרה
וחברתי מרכזי
שיבושים
אה ... כמו אה ... התנועה לזכויות האזרח או מרד גטו הכוללת
תנועה מסיבית של אנשים שחורים
מ אה ... דרום ולא הגדול ביותר הגירה של בני אדם ב
ההיסטוריה בזמן כה קצר
וזה עירער
המערכת החברתית
כאן אנשים שהיו בעצם כפרי אנשים ואנשים משק
כל פתאומית הערים
באווירה אחרת בעיקר צפון
זה היה שיבוש של חלק של העיר של בעיקר בגלל כמובן לבן
אנשים לא אהבו אותו נימוסים כל לבן הטיסה
זה מה מכן יוצר הזדמנויות
ארבעה אנשים
על אה ... לקרב עם שלו עם אלה כוח מבנים בהקשר זה
והדאגה מתונה או מוכנים לכופף
אה ו ...
ואת התחושה כי אנו מקבלים רפורמות שלנו
אשר עלולים ללכת לאיבוד לאחר מכן
אשר מאוד בהחלט יכול ללכת לאיבוד לאחר מכן מגעיל אה ו ... אה ... סוג של עשה
את הסיפור מה שקרה עם תקופת רייגן כי הוא שיבוש הוא
נעלם
הפטריוטיות היא חזרה יש מלחמות אין ב בהקשר זה
לאורך כל השמרנים שכל שיחה פתאומית על
גם אלה רק ניסיון ליברלית זה ניסויים רק חבורה של
אינטלקטואלים לנסות רעיונות שיש
לגמרי
להתעלם מן העובדה
כי אה ... כי הדברים האלה מתגלגל על את פניו של לחץ אמיתי אמיתי והם
הם כמובן מנסים לערער את כל אלה תוכניות יש התברר המקומי
לרמה הוא ההבדל בין הכוח מבנה
ברמה המקומית והארצית ו ההבדלים בין האפשרויות
להשתתפות הפרט השפעה
ברמה המקומית והארצית
אני חושב כי מבני כוח מקומיים
מושרשים לא חברות גדולות כי
לייצר מוצר
אשר בו כוח לאומי המבנים באמת
אבל הכוח מבנים מקומיים ולא
בחלקו אה ... מושרשת נדל"ן ב קרקעות לפיתוח
ברמה המקומית יש לנו מה
שאנחנו אוהבים לכנות 8 הצמיחה מכונה
ברמה הלאומית יש לנו כוח העילית מושרשת תאגידים גדולים
ברמה המקומית יש לנו צמיחה מכונה
מה מושרש בניסיון להגדיל אולי ערך הקרקע
ומה שהם רוצים זה לא גידול
אה ... ואשר מגבירה את השימוש חברת התעופה
אז זה אומר שאנחנו צריכים להסתכל על קומפלקס של בעלי הקרקעות
אה ... מפתחי נדל"ן מכירות אמיתיים אנשים וכן הלאה וכן בנקים למשכנתאות
חיסכון והלוואות קשורות סביב
פיתח חום זה מה יש ברמה המקומית
הכול פוליטיקה בעיות לשלטון המקומי מבנה
הם waterboarding
חניה הלוח תחבורה אני לוח התכנון הוא בעלות על הלוח
זה
הפוליטיקה של ממש
אה ... מבנה הכוח המקומי
בעיות אחרות
הן עבורם
אה ... סמלי כמה דברים שנוגעים אזרחים אחרים
כוח מבנים מקומיים העוסקים
עם אה ...
אה ... צמיחה
כתב את מבנה השלטון המקומי
מתייחס הכוח הלאומי לבנות דרך חשובה מאוד
וזה שמה החשמל המקומית המבנה מנסה לעשות הוא
לאומי ההון
כלומר הם מנסים להכין את הקרקע
השטח שלהם
כך זה יהיה אטרקטיבי חדש בניין חדש
קומות בבניין ג'נרל מוטורס רוצה להקים במקום
אנחנו מנסים שם המקומית
הם מנסים להגיד נראה לנו הדרך הזולה ביותר שבו אתה יכול לרצות
יש לנו עבודה יפה מאוד צייתן להכריח
יש לנו מיסוי נמוך
אז כל אלה מכונות צמיחה מקומיים
מתחרות זו בזו
כדי לנסות להשיג
ג'נרל מוטורס מפעלים אקסון בניין משרדים או באופן כללי יותר
הקמפוס החדש של אוניברסיטת טקסס כדי לנסות להשיג את אום חדש ... חדש
מחלקת ההגנה ההתקנה
כי אם אתה מביא
אחד מאותם סוגים מרכזיים של מבנים בתוך העיר שלך
זה אומר
מקומות עבודה חדשים עבור אנשים
זה אומר יותר כסף
ההוצאות יותר עבור קמעונאים מקומיים
ואתה אז האדמה שלך יהיה חשוב כי עכשיו קמעונאים מקומיים
יותר כסף, כך שתוכל לחייב אותך יותר כאשר
על הבניין
כי אתה כבר היית שניתנו
אז אני חושב שזה באמת חשוב להבין כי
אה ... טבע יבשתיים של מקומי
חשמל מבנים
פנים זה הטבע בסיס ההון יותר בנוחות בסיס ההון של הטבע
מבנה הכוח הלאומי
אני פשוט היו שטענו כי יש הרבה אחידות
ביניהם שהם שיש להם סיבות לעבוד יחד, אבל אתה גם
חייבים להבין שיש מתחים ביניהם
כי BS
לומר את כוח העבודה הופך להיות קיצוני מאוד בעיר מסוימת
ג'נרל מוטורס אמרה לי בסדר
אנחנו עוזבים
אנחנו הולכים לים או שאנחנו הולכים טנסי
וכי בשלב זה הם יכולים לעזוב מאחורי הצמיחה המקומית שבור אשר
כך מכונה לעתים קרובות מוצא את הצמיחה המקומית עצמו כועס
רמת ההון הלאומי כאשר הוא משאיר כל כך יש מתח ביניהם
גם כן
כמו גם שיתוף פעולה
כמו כן, חשוב להבין כי ברמה המקומית
המתח העיקרי
נוצר בין מכונת צמיחה כפי הוא מנסה להרחיב
ואת שאר העם
huard מנסה לחיות את חייהם בשכונות שלהם
ברמה הלאומית יש לנו הרבה סכסוך
בין בעלי התאגידים
ואנשים אחרים עובדים
כעובדים שאנחנו רוצים
יותר שכר
מה שכמובן שווי הולך הוא אינפלציוני
אנחנו רוצים
אה ... סוגים שונים של הטבות
אשר מנקודת שלהם אפשר לגרום לנו עצלן ולא
עובדים קשה וכו '
אז יש לנו
ההון מתח העבודה
בפוליטיקה הלאומית שבבסיס הרבה קרבות על רווחה
האינפלציה וכן הלאה
אבל ברמה המקומית
המאבק הוא חידוש הצמיחה מכונת
כולנו
מי כשכנים החיים כמו אלה ב שכונה
השכירות מכונות הצמיחה היא להעביר החוצה ולעבור בשכונות
לך לשים בבנייני משרדים או לשים בתוך
אה ... בנייני מגורים
כי הוא כל כך אתה חי את זה יפה שכונה נפלאה שקנית
את הבית הזה דווקא יש אלה אפס משפחה חד מגורים
ההכנסות
מכונת צמיחה כי יש יותר אנשים עכשיו
והם יכולים להרוויח יותר כסף אם הם שמו בית דירות גדול במרכז
השטח הקטן שלך ואתה לא אוהב כי
אתר קבוע הוא בין אותם טוב הצמיחה מכונת בשכונות
וזה באמת animates פוליטיקה העיר
זה בסכסוך הזה יכול להיות מאוד ליברלי
העבודה יכולה להיות מאוד ריאקציונרית
זה
כי לפעמים הם שכונות להגן על עצמם מפני awaz רעילים
מן הצפיפות העצומה
אדם ליברלי יכול בהחלט להבין ולהזדהות עם זה
מעין
עם השכנים בסכסוך זה, אבל פעמים אחרות
הסכסוך ככזה
זה ריאקציוני מאוד כי השכנים
מנסים
להתרחק
מיעוט אנשים
או שהם אה ... בעצם אומר
אה ... אנחנו לא רוצים
הם מסנוור יותר
כי אנחנו אוהבים שיש אמנות
2 דונם מגרש
על ידי כך הרבה 2 דונם הם ביצוע
אה ... מחירי הדירות יקר יותר כולם בעיר
אה ... במילים אחרות אתה לא יכול לכופף את הארץ מספיק כדי לבנות בתים עבור
עבור אנשים בממוצע יותר הכנסה
אבל אני כבר לרוץ ואז אומר זה
אתה צריך להסתכל על זה קבוע הסכסוך בין מכונת הצמיחה
שכונות
אבל באותו הזמן אתה לא בהכרח אומרים צד אחד יהיה להראות יותר
כי השכונות יהיו מתקדם
אז מה קרה בפוליטיקה המקומית הוא
קצת בעיה השכונה ייצא כי המכשיר באותו חלק צמיחה גלי
1 שכונת הממשלה מכריע לי יש כביש מהיר יותר והם הולכים
לשים עלייה גבוהה
ויש להם מפעל מגהק עשן השכונה ואחד קלט אלה
והתקנה רועש
השכונה תהיה מאוד מגולוון
התפקידים שלהם
אבל ברגע הקרב נגמר ב שלך שכונה
הם נטו שב ושקע שלהם רגיל לשגרה
וכמובן במונחים של משהו אמר מוקדם יותר כי עכשיו אתה יכול לראות שלי
הכללה על אנשים שיבוש לצאת לפעולה
כאשר השגרה שלהם שיבשו
ואני גר האידילי הזה נחמד האנלוגיה השכונה כדי להפחית את
הארובה תוכנית מסריחה על רעש זה הוא אה ... בניין משרדים
או הכביש המהיר הגדול
ממש ליד הבית שלי
משתבש כשאני רואה זה השגרה שלי קיומו z
או חוקי העבודה שלך מבית הספר
או עבור אנשים מסוימים אתה שם הילדים מיעוט בבית הספר על ידי בנייה חדשה זו
שכן
שיבשו את מה שראיתי כדרך החיים שלי
ואני הפכתי להיות פעיל ב שכונת רמת
פעם השכונה שלי
לוקח טיפול השווה שחלף חזרה
בתוך השקט שוב כל כך בעיר במועדים שונים יראו שונה
שכונות
חוסר המעש ובינתיים המבנים ארגונים מוסדות המקומי
מבנה הכוח להישאר שלם להישאר בסוף
זכות שליטה בסיסית והם
הם בדרך כלל כמובן מושרשת לשכת המסחר
אה ... אבל יש בדרך כלל כמה כלב השמירה מס ארגון
יש גם כמה אה ... נדל"ן עמותה
שהוא גם ברמה הלאומית אגב ארגון בשם
עירוני ארץ מכון שעושה את חושבת מיכל ng עבור אלה המקומי
אה ... מכונת הצמיחה
אממ ... אלה מכונות צמיחה מקומיים אה ...
יש ועדות של לשכת המסחר כי
במקביל
את ועדות ממשלתיות
ferences לוועדת התכנון יש גם ועדה של החדר
המסחר אשר בוחנת מתכננים יש מבנה מקביל שלם
אה ו ... ללכת לאורך הצד הממשלה בדרך כלל מה שקורה לאחר מכן
אגב הוא
אדם הוא לגיטימי זה ussony מנהיג
על ידי כך חדר הנשיא על ידי כך ראש ועדת התכנון שלו בוב
ואז אותו אדם פועל
לי אותם כי אדם אני מאוכזב
לוועדת התכנון
לאחר מכן כאן היא כבר על ועדת תכנון זמן אשר
אז לגיטימציה להם כמשרת העיר לאחר מכן הם להתמודד על השלטון בעיר
העיר מיידיות 1 בצפון קליפורניה
אה ... במחקר גדול שנעשה על ידי מדע המדינה של 10 או 15
יום קובי מפקד העיר אזור
ואת העיבוד הנפלא ביותר אלה אנשים היו כל כך מנעול
קצת כולו היה שערורייתי בכך
עורך דין נסגרו
אתה מצביע להמשיך בתכנון עמלה
באמצע הדרך, ואז אתה דוחף לך שלך אנשים מועצת העיר באמצע הדרך
דרך
על האדם של מועצת העיר 2 טווח זה היה אה ... 2 לטווח גבול
ב באמצע הדרך, כי העיר דרך 1 וכן כהונה שנייה
הם יתפטר
ונשיא ועדת תכנון ימונה על ידי שאר בני העיר
המועצה לעשות
מועצת העיר
אדם בתוך שנתיים לאחר מכן להפעיל כמו המכהן
המודעה לתקופה הבאה, וכמובן משך התפטרותו
אחרי שהוא ניצח בבחירות השני
אז עיבדנו מכן
שכל אחד היה פועל תמיד מוטל
באמצעות
חוסר פעילות
כי אתה יכול לראות את התהליך
את הצמיחה המקומית מכונת חבר
כאן לערב את ועדת קאמרית לך לקבל מונה הוועדה לתכנון
אז אתה מפעיל את מועצת העיר כזה של זהב הקריירה האידיאלית בחור מוגדרים
על המאמר ניוזדיי יש מתקדמת מועצת העיר עמנו הם
מסוגלים להתמודד עם
סוג זה של זה היא ידעה את כוחה המבנה של הפוליטיקה
haha לא הצליחה לשמור על עצמם נכון שהם לא צודקת אבל
מה שחשוב להבין הוא
כי שם היו מוצלחים האתגרים של מכונת הצמיחה
חלה גדולה מאוד על הסביבה דאגה
יחד עם כלל
סטודנט
פוליטיקה
כאשר קליפורניה באוניברסיטה היה הביא סנטה קרוז על ידי צמיחה
מכונה
כהשלמה מושלמת לתיירות תעשיית סנטה קרוז על אה ...
החוף היפה הנפלא
ו העיקרית שלה
הדברים העיקריים הם תיירות מכונאי מה שאומר שהוא לא רוצה שום מלוכלך
תעשיית החיסול
האוניברסיטה עם התעשייה נקי
אה ... היידי גלגלים ברמה מסתחררים סטודנטים אתה מקבל את תקציב המדינה היה
רבה לגבי המבקשים כי הצמיחה המקומית כדי לקבל u_c_ סנטה קרוז בסדר
אה ...
ואת זה גם יותר היקום מגיע הזוכה ב
תיירות מסתובב בקיץ הוא מושלם
אוניברסיטת הושם בתוך העיר גבולות
אה ... עבור חיבורים מים קטין אחר קונרי של
אבל המסר שאני סוס טרויאני בתוך גידול של בושה כי ברגע זה
התאריך שלך כתב
הכניסו למכונת הצמיחה היא לא אחד אחת בקרב
בסנטה קרוז הם רצו להרחיב צפונה על חוף הים עם גדול
הכביש המהיר ושם הם צולמו
אה ... נוג'נט אדמות טווח כי היה להם להיות
ארבעים 50,000 אנשים אז אני הולך להיות פארק
הם רצו להרחיב את שלהם שלהם שעשועים באזור
על פיסת אדמה יפה
הוא עצר
על ידי אנשי איכות הסביבה בעיר בתוספת קולות הסטודנטים
אבל אני חושב שהתשובה בסנטה ברברה בסנטה קרוז ב דייויס
קליפורניה היתה ממשלות מתקדמות הוא
אה ... אה ... של התלמיד את
שם אני לא יודע מאיפה אני לחיות בפאלו אלטו קליפורניה
ובעיר מסוים
צוות מכונת פיתוח כבר גם נעצר
אה ... במידה טובה
אבל אתה צריך להבין אנשים מתחילים כך שיש
פרברי העיר
והאנשים עיר או היטב כדי לעשות לאנשים וזה שם
שכונה
והם לא נלחמו את מכונת הצמיחה
בעיר הזאת
על ידי מקבל מומחים כדי לערוך מחקר אשר הראה כי הארץ המפתח שהיה
על אלו אלו למרגלות
בשלב זה היה ממש זול לעיר
כדי לקנות את הקרקע והכניס אותו לגובה
מאשר תשלום עבור כל אה ...
תשתית יהיה צורך לפתח את זה
אתה רואה את הקו האחיד של צמיחה מכונאי
כי זה טוב מאוד שיש פיתוח
כי היא תיצור יותר מקומות עבודה ו להביא יותר מסים
כאשר אתה עושה ניתוח עלות תועלת זה לעתים קרובות זהו המקרה אך לא בהכרח
תמיד
העלות יותר
להביא גידול זה חדש רגילה אזרח
והם באמת לא הייתי יוצא
אה ... כך במקומות מסוימים מכונת הצמיחה הופסק
שהוא גם נפלא
סוג של היד
מספיק אני יכול להשתמש במילה של הדיאלקטיקה מה שקורה בין מכונת הצמיחה
בשכונת כי
הגידול מכונה או ליצור קהילה חדשה
והם תמיד לבנות בית אנשים להיות יפה הכל שמח מאוד
אבל ככל שאתה יותר ויותר אנשים ב העיר
בשלב מסוים
לא ידעתי מאוד העיר שיצרת כמו מפתח עולה ואומר
אתה הולך לקלקל את מה שאתה הבטיח במקור אם אתה מביא יותר
אנשים
ואז גם יש קולות
מתחיל מפתחי
והם הפסיקו
כך תפוח הסכסוך די
הממשלה מתקדמת עכשיו אני רוצה את זה
לומר דבר אחד אחר הקשור זו מכונת צמיחה עסקית
כי זה מחוץ לעיר היא ברמה אה ... זה מראה עד כמה
כמה זמן
אחר שיבושים יכולים להיות
הלוויין קליפורניה יש גם מאוד הממשלה מתקדמת
מה שקרה שם היה
זהו זה היתה עיר של אה הקטנים ... דירות בודדות מאוד נחמד בעיר הקטנה
על החוף יש כמה גם לעשות אבל היה הרבה מזה היה המעמד הבינוני
ועל כבישים מהירים אלו לפתח
בסוף שנות השישים אני מאמין שזה נקרא סנטה מוניקה המהיר ומה זה
הכביש המהיר לא היה מאפשרים
אה ... עבור סנטה מוניקה עכשיו להיות חדר השינה קהילה הרבה יותר של l_a_
שהיה אפשרות אטרקטיבית מאוד בגלל קטנה
פירוש הדבר כי הקרקע
ב l_a_
אה ... בסנטה מוניקה
היה מאוד עכשיו יותר יקר
אם אתה שם רבי קומות על
אז סנטה מוניקה היה דרמטי להפוך יש אה ...
קהילת ענק
אה ... דירות
עכשיו או ברגע שיש לך את האנשים האלה אלה נכסים
אז כמובן לא תחייב שכר הדירה המקסימלי מאשר בהקשר של
שנות השבעים
שכר הדירה שלהם עולה כמו מטורף וחלק מהאנשים האלה פרש אנשים
והם היו קצת אנשים ברמה נמוכה
מה שקרה הוא קצת אגרסיבי אנשים עוברים לגור בעיר
והם אמרו הגיוני הנפיקה מארגן יושבים
שכר הדירה לשליטתו
והם יצאו השליטה להשכרה אקראי המשימה עכשיו בפעם הראשונה הם הפסידו
משהו שנקרא הצעה 13 יקרה בקליפורניה, כי אה ... לשלוט
תאריך לידה הארנונה
במסגרת הזכייה, כי
חלק מחדש הצמיחה מכונות קליפורניה לנצח כי
הצעה 13 היה ההבטחה
הם שוכרים
כי אין בכוונתם להעלות את שכר הדירה
כי עכשיו הארנונה יהיה נמוך יותר אך למעשה אילים עולה הבאה
השנה בסנטה מוניקה ושל אגרסיבי אה ... פוליטיקאים אה ... חזר
בשעה שהצמיחה עוד קבע לשכור השליטה היוזמה
והפעם הם רוצים באופן גורף בתוספת המועמדים שלהם לכתוב אחד
עבור מועצת העיר
אבל הפוליטיקה של סנטה מוניקה
צריך להבין
במונחים של
של מאוד דרמטי במהירות משתנה
המצב של מכונת הצמיחה
בו
אם היה לו ולממש ערכים פנטסטי בזכות הכביש המהיר זה
לשים את כל אלה בית דירות
אבל ברגע שהם התחילו באמת
להעלות את דמי השכירות על האנשים האלה כדי אנשים מרד
הפיקוח על שכר הדירה כל כך
הפיקוח על שכר הדירה הפכה
את המכשיר
שדרכו צמיחה צמיחה מכונות ירייה בכלל יש אפשרות
לורנס ערפיח בה ואני יודע שאתה רואה מבנה הכוח
נעה שוב עם בליץ תקשורתי אחר קמפיינים שיחק הרבה כסף 9
מקבל חלק אום המתקדמים האלה ... עכשיו
אז זה סוג של מאבק מתמיד הזכות במקרה של סנטה מוניקה
שם אני חושב ... אה מתקדמים הפוליטיקאים היו מאוד מרחיקת נצפתה מאוד
חכם על זה ואני מבין את זה היה סוג של תיאוריה אנחנו מדברים
על כך לאפשר להם לצפות
אמרו שם חברות אלה המהפכה אנשים שהולכים להכות בחזרה
בבית שלו
הם אמרו להכות בחזרה שלהם על כדור הארץ
מדברים על פשע
המשטרה בוב יותר גם את התוכנית הבאה
כי הפרוגרסיבים לפתח היה אחד הדרך המתקדמת שלנו להתמודד עם
שאלה של פשע אה ו ... אה ... מניעת פשע וכן הלאה
ובעצם מה שהם עשו היה לקחת משם כל בעיה
כי אה ...
מכונת הצמיחה ניסה להשתמש בו כדי להיות אותם
בשלב מסוים מה שקרה סנטה מוניקה זה שוב מראה את זה
גמישות
הוא היזמים יגיעו למכירה k
אנחנו רוצים לפתח את הדברים בוודאות מה אתה רוצה
מה שאנחנו רוצים לבנות בניין כאן אם אתה שם את הפארק כאן
אם אתה שומע את הטיפול בילדים ואם לשים קצת מאחור הכנסה נמוכה דיור נחלק
אתן לך לפתח
היזמים הגדולים יעלה עליו הם היו אומרים
היזמים הקטנים יותר היה אומר שלו לסחוט
סחט ממנו כל מה שהם כעסו אבל אתה יודע מה היום
שולי כי הוא החודש האחרון או שניים אה ...
אה ... שעון ניו יורק
60 אחוזים 2 אחוזים
ערים אמריקאיות עכשיו עושה את זה מאוד סוגים של קוקה קולה עם סחיטה
היזמים אומרים
אתה הולך פותח
בסדר הולך לשלם על הספר שלך
אתה הולך לשלם על כבישים חדשים
כאן את פארק כאן אתה צריך לשים כמה שכונות מגורים למעוטי כאן טוויילה
פרסונס האנרגיה שלהם עכשיו
קיבלנו כי ההתקדמות נאט"ו לנו השיעור ללמוד עכשיו ככה
עמק
היזמים יהיה להתאים לזה
לראות את יכולה להיות דינמית של אמריקה
כוח בגלל ההיסטוריה שלנו האידיאולוגיה שלנו דרך המערכת הכלכלית
כמות עצומה של כוח החוק גדולה יותר מאשר זו שאלה פרטית
מוסדות כלכליים
מפתחי נחת אינטרסים ברמה המקומית רמה
הון תאגידים גדולים בתיאטרון הלאומי רמה
הדבר היחיד
אנשים אחרים יכולים לעשות את שלו כדי להרוויח קצת למדוד
אה ... כוח פוליטי, כי מקורות אלה כוחות כלכליים
בדרך כלשהי
להתאים
כאשר יש לך בסנטה קרוז שאתה רואה איפה איפה אה ... מתקדם או ליברלי
לאנשים יש כוח פוליטי מה שהם להשתמש כי הוא ולאחר מכן לבצע עסקאות
אלה אנשי עסקים
כדי להביא שירותים לערים זה לאחרונה שני הצדדים עסקה ב
אשר אה ...
העסקים במרכז העיר והקהילה תעשיית התיירות הסכים
לקבל עם עם המאבק לא
מס שעשועים
אבל זה מס השעשועים יהיה משמש כדי לממן שירותים חברתיים בסנטה
קרוז כי קרוב לוודאי לאיבוד אם הוא רייגן קיצוצים
אה ... עוברים אלה הם בימים אלה דנה
אה ...
בקונגרס, אשר ללא ספק היו רייגן הציע לבטל להיפטר
כל אלה שירותי תמיכה
היינו יכולים לשבת ולהיות מסוגל לקבל סוגים של שירותים חברתיים כמו שאני
אומרים שאנחנו לא תעשה ואילו ביל סוגים מסוימים של דברים אם הם יעשו את זה
בדרך n_f_l_ ידידותית לסביבה גם לבנות סוגים אחרים של דברים
ולכן יש לך את האירוניה שבה אנחנו מקבלים
סוג של שירותים ציבוריים
אך לא באמצעות חיוב במס אשר הם האידיאולוגיה באמריקה בדרך כלל הוא
כך קשה מאוד, כי אה ... לאף אחד כולל מע"מ האנשים האלה
נוטים ללכת אחרי מס הכנסה על באופן שגוי
המריא ולאחר מכן להשתמש נגדך
אבל אם אתה אומר שהוא יאפשר לך לפתח זה אם תתנו לנו את הדברים הבאים
השירותים
גם ביל אה ... יש לך הרצאה עולה כאן ואני כמה דקות של
מצוקות טקסס מי רוצה להודות לך לשם הנאה Buckeye אני קורא נמחק
במידה רבה את עצמה
מונטנה נראה לי בסיסי הרבה ממה שאתה אומר עד הסוף
דרך היא שאנחנו צריכים האמריקאי הכוח מבנה
אבל אנשים היו צריכים להיאבק מאורגן
דרש להפעיל לחץ על זה, כי אחרת
בעוד כמה עבודה טובה על האמריקאים כל הליברלים
במובן הקלאסי בין אם הם נמצאים
לחשוב על עצמם רפובליקנים או הדמוקרטים
ויש לנו כל הזמן לבנות על זה המסורת שימוש ליברלי ליברלית
המסורת ולהשתמש בו נגד אה ... אה אה ... חלום
מבנה הכוח
אה ...
זה זה זה פשוט חלק מהתרבות שלנו ויש לו היסטוריה של אקטיביזם ב
רמות שונות של המדינה שלנו יש
אמריקאי בעצם
אם נגיד את זה ככה התוחם של אמריקה במדינה שמרנית כאשר ליברלית
האידיאולוגיה שבה פעמים שונות
אנחנו מקבלים את הסיכויים ואת אה ... מה צריך לעשות זה לעשות כאשר אותם כיסאות
זה בא כמו ה 30
או או או כמו אה ... שנות השישים
אה ... ואני אני חושב שזה יחזור בו שוב ואז החוכמה היא להיות שם
נקודה בעצם דורשים כל כך הרבה הדמוקרטיה היא הרבה חירות אזרחית
אה ... אה ... כמו שאתה אולי יכול כל אשר דבר לגיטימי לחלוטין
לבקש בארצות הברית של אמריקה